Chris_ Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Film klar!Sladdetreff Gardermoen Tøff film! En ting, kan du utdype "Mr. Dårlig dekk skaper kaos" ? Kaos i den forstand at du snurret hver gang du vridde på rattet?
SteffenM2 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Film klar!Sladdetreff Gardermoen Tøff film! En ting, kan du utdype "Mr. Dårlig dekk skaper kaos" ? Kaos i den forstand at du snurret hver gang du vridde på rattet? hei hei, var ikke jeg som kjørte! Men skal ikke nekte på at det ble en del snurr, pigg frie pigg dekk, som det var maks 2mm mønster igjen på, ikke akkurat en vinner oppskrift på glattisen
Chris_ Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Film klar!Sladdetreff Gardermoen Tøff film! En ting, kan du utdype "Mr. Dårlig dekk skaper kaos" ? Kaos i den forstand at du snurret hver gang du vridde på rattet? hei hei, var ikke jeg som kjørte! Men skal ikke nekte på at det ble en del snurr, pigg frie pigg dekk, som det var maks 2mm mønster igjen på, ikke akkurat en vinner oppskrift på glattisen Tror ikke piggfri generelt var så veldig bra der oppe. For de som så meg, så kanskje at det var veeeldig glatt for meg og?
Chris_ Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 skal sies at det var "litt" glatt der ja Sier du?
Efen Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 tilogmed med 4-hjuls drift bare glei man xD jeg hadde piggfri i den svingen i starten der, hadde vel ikke mere enn 30 km els også lå jeg så å si å med trynet andre veien enn det bilen gikk, fortsatt ingenting som skjedde nesten, hadde vært nesten bedre å la den trille til den stopper xD
Chris_ Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Har ikke vært noe mer? Om det er planer om noe mer, så er jeg mer enn gjerne med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå