Chris-520e39 Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Hei! Har en Bmw 520 fra 99 som jeg gjerne skulle ha byttet baklykter på. Rett og slett fordi jeg vil ha gule blinkere og en litt penere hekk Har tittet litt rundt og fant nettopp et par lykter som er brukt. Layouten er identiske med mine lykter (alt er plassert på samme sted). Jeg lurer derfor på om jeg kan bytte selve lykten, og bruke den gamle "pæreplata" hvor alle pærene er koblet til, eller blir jeg nødt til å bytte dette også? Slenger forøvrig med et bilde av mine lykter og de jeg har lyst til å bytte til Vil dette være relativt "straight forward"? Chris
Lars89 Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Skal være rett fram det her, men er litt forskjellige løsninger ute å går. På E46en var det montert noen lykter der det var meningen å bruke den originale "pæreplata", men måtte feste med strips pga dårlig passform. På de nye jeg kjøpte fulgte det med ny pæreplate som ikke akkurat passa inn i interiøret . Kjøp originale Hella så er du safe
Chris-520e39 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Er ikke privatperson som selger disse, men gs-bildeler. Skulle det ikke passe er de vel pent nødt til å ta de tilbake? Har tastet inn mitt reg.nr og disse kommer opp. Er det spesielt vanskelig å demontere selve lyktene, eller er det såpass lett at en nybegynner som meg kan klare det? Takk for svar!
kawaman Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Jeg har kjøpt di baklysa der fra gs. Passer ikke med orginal pæreholder,men det er enkle holdere SOM følger med. Det sitter 4 skruer på baksiden,8mm om jeg ikke husker feil,så detta klarer hvem som helst.
askil Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 jeg monterte slike baklykter på min e39, i sommer. gjorde ikke annet enn å skifte lykta,gikk bra å beholde den samme `pæreplata` rimelig enkel sak dette, bare noen få skruer.
Chris-520e39 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Disse er nok ikke de standard typene som de selger, disse ligger under "brukt", så er ikke de nye.
mudbug Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Husk å spyle med vann på bak rute og på lykte for å se om det lekker inn i bilen.
Chris-520e39 Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Så ikke svaret askil før nå! Kjøper disse, skulle det være noe problemer får jeg bare ta kontakt med gs-bildeler. Takk for tipset, Mudbug! Det skal absolutt sjekkes at det er tett! Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå