Gå til innhold

Diverse deler til e34 og e39 Oppdatert 9/1-09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var demperene på plass, alt ser flott ut.... Tenkte jeg skulle hive meg på det og bytte dem og fjærer, men så selvfølgelig at jeg har glemt å investere i mansjetter over demperene... Meeen... like greit... 5 minutter etter jeg lukket garasjedøren, (som bilen ikke får plassi, må stå utenfor å skru...) så begynte det å regne som bare ville helvete... Og det er ikk enoe særlig når vinden blåser i rundt 20m/s... Nesten 80km/t det...

Men flotte dempere... nummeret var det jeg trengte og forresten, så takk for hyggelig handel og rask forsendelde!

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja, da var demperene på plass, alt ser flott ut.... Tenkte jeg skulle hive meg på det og bytte dem og fjærer, men så selvfølgelig at jeg har glemt å investere i mansjetter over demperene... Meeen... like greit... 5 minutter etter jeg lukket garasjedøren, (som bilen ikke får plassi, må stå utenfor å skru...) så begynte det å regne som bare ville helvete... Og det er ikk enoe særlig når vinden blåser i rundt 20m/s... Nesten 80km/t det...

Men flotte dempere... nummeret var det jeg trengte og forresten, så takk for hyggelig handel og rask forsendelde!

Kjekt og få tilbake mld, godt og hørre at du var fornøyd.

Fant foresten kviteringene på dem igår hvis du trenger dem.

Skrevet

ok. Trenger ikke kvitering da...

Montert dem nå... Men et tips til en annen gang... Ta vare på mutrene på toppen... Måtte rote rundt i timevis her for jeg tenkte det var sikkert samme gjenger på dem som sto på, meeen... Det var det ikke... Men fikk til det og, så ikke noe pes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...