Rogeren Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Ja, da var demperene på plass, alt ser flott ut.... Tenkte jeg skulle hive meg på det og bytte dem og fjærer, men så selvfølgelig at jeg har glemt å investere i mansjetter over demperene... Meeen... like greit... 5 minutter etter jeg lukket garasjedøren, (som bilen ikke får plassi, må stå utenfor å skru...) så begynte det å regne som bare ville helvete... Og det er ikk enoe særlig når vinden blåser i rundt 20m/s... Nesten 80km/t det... Men flotte dempere... nummeret var det jeg trengte og forresten, så takk for hyggelig handel og rask forsendelde!
Hankook Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Ja, da var demperene på plass, alt ser flott ut.... Tenkte jeg skulle hive meg på det og bytte dem og fjærer, men så selvfølgelig at jeg har glemt å investere i mansjetter over demperene... Meeen... like greit... 5 minutter etter jeg lukket garasjedøren, (som bilen ikke får plassi, må stå utenfor å skru...) så begynte det å regne som bare ville helvete... Og det er ikk enoe særlig når vinden blåser i rundt 20m/s... Nesten 80km/t det...Men flotte dempere... nummeret var det jeg trengte og forresten, så takk for hyggelig handel og rask forsendelde! Kjekt og få tilbake mld, godt og hørre at du var fornøyd. Fant foresten kviteringene på dem igår hvis du trenger dem.
Rogeren Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Nei... Tror ikke det... Hvor gamle er dem da?
Hankook Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Skrevet Januar 13, 2009 Har M5 fangeren ja. Den er ikke prøvd på bil. Den er ikke lakket. Pris har jeg ikke bestemt meg for enda men en 1500 kanskje?
ajohansen Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 de va i dyraste laget for en uorginal fanger.
Hankook Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 de va i dyraste laget for en uorginal fanger. Som sagt ønsker jeg bud.
Hankook Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 har du solgt senkefjørene? Senkefjærene står her enda.
Hankook Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Nei... Tror ikke det... Hvor gamle er dem da? De er fra Mars 07.
Rogeren Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 ok. Trenger ikke kvitering da... Montert dem nå... Men et tips til en annen gang... Ta vare på mutrene på toppen... Måtte rote rundt i timevis her for jeg tenkte det var sikkert samme gjenger på dem som sto på, meeen... Det var det ikke... Men fikk til det og, så ikke noe pes!
Hankook Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Ok, bra du fikk det til da. Beklager det med muttrene, jeg visste ikke at det var anderledes
Hankook Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Bumper denne. Masse deler ligger her og opptar plassen. Skal vekk! Kom med bud.
perolav Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Kan du legge ut bilder av m5 looken til e39? er det tåkelys på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå