bmwdriver Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 slettes lagd ny tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdriver Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 bumpern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Fått noe bud på skinninteriøret? Det er til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joel KV Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 du har ikke en clutch pupe også a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Fått noe bud på skinninteriøret? Det er til sedan? hva skal man med dørhåndtak og vindusheishendelhull i baktrekkene til en coupe? så ja, det er sedan... men har ikke du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Ja, jeg så det etter jeg hadde skrevet. Kikket ikke så nøye først. Men så trekket i det ene dørpanelet var løst også, så ja... Har ikke kjøpt noe enda nei. Sliter med å få tak i svensken.. Får en melding innimellom, så vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdriver Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 interiøret er det ikke budrunde på skall ha 10000 komp eller 8 for stoler og sofa... Har et par folk som er interessert... dørpanel bak vs er litt slapt i trekket ja mn det er midt på å går lett å sette en limsprøte i det å limme det pent intill igjen. =) har clutsj pumpe og alt annet div men det sitter på bilen til jeg får solgt unna litt mer... å får tid till å ribbe resten.. kommer da bilder og priser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Er det 1 stk øyelokk du har eller 1 sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 hvis det er ikke-el takluke, hvor mye skal du ha for ''taklukesveivmekanismen''?, altså den som sveiva er festet på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdriver Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 det er kun øyelokk til v s jeg har.. takluken er elektrisk ombyggd har ikke de gamle delene men bygg om da vell har det du trenger for enkelt å gjøre dette for kun 450kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the stig Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 er senkesette til 4 eller 6 syl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 mye arbeid å legge opp ledninger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdriver Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 begge senke settene er til 6 cyl.... ledningsnettet til taklukemotoren er kun å kople + og - til taklampen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 jeg kan gi deg 1500 for mono visker og tårnstiver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdriver Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 dope79 skrev: jeg kan gi deg 1500 for mono visker og tårnstiver det var litt lite.. du kan få det for 2000 ink frakt.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå