Sir Hofstad Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... t=hofstads Pga av pant kan ikke bil reg uten å betale denne, men er en ok bil i tildels god stand. Motor byttet, og jeg har kostet på mye penger. For mye å skrive om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mod000 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 skal du ha mye for bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Trenger du bare luke eller deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mod000 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 kun luke ja, ikke noe plastikk eller ledninger, eller skiltlys kan bli med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Har stort sett all innmat hvis det var det du trengte. Men du kan få kjøpe bakluke med bimmern rundt. Og presiserer at jeg IKKE selger i deler. Men kompl bil, bare å kjøre hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mod000 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Spørs hva du vill ha med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Er vel lurt å skrive hva som evt er mulig å få med da Og i en salgsannonse syntes jeg aldri det er "for mye til å skrive".. Noen basic ting er jo uansett nødvendig å ha med.. Verste som finnes er salgsannonser hvor man må gjette seg fram til svarene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Er vel lurt å skrive hva som evt er mulig å få med da Og i en salgsannonse syntes jeg aldri det er "for mye til å skrive".. Noen basic ting er jo uansett nødvendig å ha med.. Verste som finnes er salgsannonser hvor man må gjette seg fram til svarene.. Kan se på tråd... Skjerm er solgt, resten skal være der. Hjelper det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg