hagenisse Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Hørtes rart ut - jeg tipper det er akkurat samme mottaker som i en BT-GPS. Er jo forskjell på BT-GPS-er også, men dette er ikke noe jeg har testet selv, så bare at han som lager racechrono nevnte det. Dog ser jeg at nyeste versjon av racechrono har "improved support for internal gps" - så kanskje det fungerer fint nå..? Forøvrig jobbes det visstnok med en windows mobile versjon av racechrono. I tillegg finnes det en slik racechrono2avi-sak slik at man kan få sånn overlay med speedometer, lite bilde av banen osv.. Men HTC er noe ræl uansett...!
Torek Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Man klager jo, når noe åpenbart kan bli bedre? Feilinformasjon, sviktende lovnader og feil fokus er vel ikke noe som burde gå i glemmeboken? Er jo ikke akkurat bagateller det her. Om man er enkeltperson er det jo en ting, da har man bare seg selv å være bekymret for, men når jeg får feilinformasjon, og gir feilinformasjon videre, så går det plutselig utover mange flere enn meg, og da er det ikke noe særlig..I år blir det nok derimot noe endringer. Dropper nok julitreffet for ett annet treff, tar meg kanskje en dagstur, muligens også uten bmwen. Derimot blir det nok 2 BMWccn treff i år.. Noe jeg gleder meg til... Joda, klart det kan bli bedre(som ALT annet?). Likevel, hvorfor ikke fokusere litt mer på det positive rundt treffet? Som f.eks. kjente personer/biler som kommer hit til lille Norge, det utrolige brede spekteret av biler og motoreffekt ++. Selv om det er litt mye tull rundt disse GB-treffene så har faktisk disse gutta klart å sette Norge på kartet innenfor bilverdenen. Da synes jeg det blir for dumt å kun se på det negative- eller iallefall kun fremheve det negative rundt treffene. Samtidig skal det sies at jeg også forstår din frustrasjon som leder i en klubb, og at du er ganske så avhengig av korrekt informasjon for å få hole-in-one. Kan skjønne at det blir vanskelig å planlegge samt. utføre det du hadde tenkt når ting ikke blir som du har blitt lovet de skal bli.
Dr_S Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Hvorfor dra på gatebil når man har BMWCCN treff? =) Hvor bil står i fokus..
336mik Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Fordi bmwccn er mer "kjedelige" hva sladding og showkjøring angår.
Gunnar Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Hvorfor dra på gatebil når man har BMWCCN treff? =) Hvor bil står i fokus.. De fleste drar på et Gatebil-treff for å se på, og da er Gatebil et bedre valg enn BMWCCN. En stor andel av folket på et BMWCCN-treff er der for å kjøre selv, eller for å sitte på med kjente.
hagenisse Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Man skal være over snittet interessert i banekjøring for å dra på BMWCCN (eller trackday og NSK sine treff for den del) kun for å se på.. På gatebil holder det jo å like jenter..
BreitBau Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Samtidig skal det sies at jeg også forstår din frustrasjon som leder i en klubb, og at du er ganske så avhengig av korrekt informasjon for å få hole-in-one. Kan skjønne at det blir vanskelig å planlegge samt. utføre det du hadde tenkt når ting ikke blir som du har blitt lovet de skal bli. Det er ganske så hole in one det du sier der.. Resten er jo selvfølgelig bra, men hele helgen blir jo overskygget over mine bekymringer på feilinformasjon.. Blir jo slike ting med alt som blir vurdert.. Går på personlig oppfatning og man prøver jo å holde seg til det objektive, selv om det personlige ofte veier tyngre.. Som leder i en klubb er det tungvint å dra når jeg føler de tingene som går galt, ikke går galt fordi de har gjort en dårlig jobb, men i stor grad fordi de bare har driti i hele jobben.. Hvor vanskelig er det å reserve plasser, sette opp noen skilt, få tak i en bussjåfør osv osv.. Som privatperson, der jeg kune har megselv å tenke på, er det ikke noe stress med utstilling, mat og drikke blir ett fett.. Hvor jeg sover spiler liten trille.. Og da er jo treffet bra "nok" til fyllekule på kvelden og se på damer og biler dagen etterpå.. Og etter en helg på rølpefylla, med tørre burgere med alt for mye dressing på, fyllesyk tendenser og konstant gåsehud etter damene og motorduren, er det egentlig litt deilig å begynne å glede seg til neste CCN treff, som tross alt er litt mer veloppdragede og "kulturelle", der bmw er i fokus, og godt lag meg andre sjåfører.. Jeg gleder meg til å se hvordan de løser på det våler, men kommer jeg til å reise en hel helg? Neppe.. Kommer jeg til å reise på gatebil på skogen i mai? Neppe. Da reiser jeg nok heller på ccn treff der nede gitt..
Torek Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Jeje.. Jeg gleder meg i større grad til BMWCCN, men også ganske mye til GB-treffene Mere villbasskjøring enn det er der ska man lete lenge etter..
///Mysild Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 På gatebil holder det jo å like jenter.. på ccn står jo thomas for underholdningen, både på og av banen
vetu03 Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 På gatebil holder det jo å like jenter.. på ccn står jo thomas for underholdningen, både på og av banen Haha Når tid kommer terminlista for ccn treffa?
Dr_S Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Fordi bmwccn er mer "kjedelige" hva sladding og showkjøring angår. Du trenger tydeligvis en oppdatering på hva som skjer på hovedtreffene På Våler sist nå var det eget heat med masse sladding og herjing. Du som bor i Elverum burde orket å dratt rumpa opp av sofaen
///Mysild Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 han var der jo.... men 15 minutter sladding, veier ikke opp nok for mange! men får meg var det verdt det... konghelle tok jo helt av
vetu03 Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 han var der jo.... men 15 minutter sladding, veier ikke opp nok for mange! men får meg var det verdt det... konghelle tok jo helt av Og han i den svarte e30n kjørte jo rått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå