porsche Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 hei har hentet en svensk bil som jeg skal bruke noe deler i fra, den selges hel for kr 25000,- etter at jeg har plukket de delene jeg trenger,kan hentes her hos meg i namsos, her er listen på saker som jeg trenger selv: panser, v-framskjerm, airbag ratt, kjøler, front plate,bakfanger,alurammen til front fangeren, en liten bit av h-bakskjerm, bilen er meget fin inni og utenpå, den har rullet 298000km med full service historik, men motoren har defekt kjølepumpe og det lukter litt olje ved kald start, men drar godt og har ingen lyder fra drivlinjen, utstyr: ac, klimatronic,storekjørecomputer,el vindu, el speil, sotede ruter på proff verksted, gsm tlf, M understell med luftfjæring bak, ca 3 cm lavere en org, p,s det er store bremser på denne hvis noen trenger for å bygge om en med dårlige bremser. p,s svar på denne e-post: thomstoraunet@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw5251989 Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 er intrisert i girkassen viss den passer på min e36 318 tds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 den passer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå