skrape Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Selger ubrukt diffuser som passer til original m-tech bakfanger. Gi bud Ordner bilder senere, men de fleste vet vel hvordan en ny diffuser ser ut edit: har fått ut et bilde. diffuser er lik den på bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Den på bildet er ikke til org M-tech bakfanger...fangeren er jo standard e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 la ikke merke til det..men her er hvertfall en m3 diffuser som sitter på m-tech fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Passer diffuseren orginal fanger også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Hvor finner jeg en slik diffuser til orginal fanger? Evt. link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Sleng ut bilde av den du har, kanskje jeg tar den hvis den er strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 hva er høyeste bud på nå? om den ikke er solgt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Den ble solgt i desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Åja.. Bare lurte siden posten spratt opp på første siden nå igjen:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Låner bare topicen litt, men jeg har en til salgs, til orginal m tech fanger da. Selges unna for 500 kr, helt ny aldri brukt! Frakt kan jeg stå for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjestils Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 hvor mye er det for en a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå