jon///M Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 artic cat dvx 400 selges. 2007mod km stand: ca 3700. selges pga at jeg ikke har tid til den og at jeg skulle ha frijort litt kapital + at den tar opp dyrebar mekkeplass i garasjen min. ikke inbytte. nye bakdekk på slutten av sommersessongen. (gatedekk) framdekka er knast dekk men må vel skiftes etrter hvert di og. kun brukt på veien. effektanlegg leo vince ta kontakt for mer info hvis det er interesant. pris ca 63000/bud ta kontakt på 93013274, hels etter 16.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå