EBørøsund Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 Denne er ny i norge ja. 2 eiere, og ettermontert bensinvarmer med timer;) den liker jeg mest;) varm å startklar bil når jeg trenger det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Da var nye baklykter kjøpt, Hella facelift;) Blir smooth;) Hmm, må vell flyttes til prosjekttråden denne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Denne er ny i norge ja. 2 eiere, og ettermontert bensinvarmer med timer;) den liker jeg mest;) varm å startklar bil når jeg trenger det;) samme som min det og da.. hehe men den bensinvarmeren hørtes fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Denne er ny i norge ja. 2 eiere, og ettermontert bensinvarmer med timer;) den liker jeg mest;) varm å startklar bil når jeg trenger det;) samme som min det og da.. hehe men den bensinvarmeren hørtes fin ut! Varmeren er verd hver ei krone;) Bra for motoren og forbruket er det jo også å trivselen i bilen når jeg kommer fra skibakken en dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Gratulerer! Det med trerattet antar jeg var en spøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Gratulerer! Det med trerattet antar jeg var en spøk Var en førjulsspøk ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå