Gå til innhold

Jeg tror jeg har kommet fram til et valg av senk (E34)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bestemt meg for og senke bilen kun framme. jeg har lyst til og beholde den tysker stuken :D så jeg har sittet og kikket på lowtec fjærene fra motortechnik som senker 45mm og jeg har kikket på vogtland fjærene som senker 40mm.

Men det som er tingen er at med vogtland blir det dobbelt så dyrt siden de ikke selger kun de til fram. så tenker jeg også på kvalitet. er det vært og kjøpe vogtland siden jeg ikke skal bruke dem bak ? eller er lowtec greie fjærer ? som sagt, skal jo kun senke framme.

men har også hørt at man bør ikke senke mer en 40mm med bare fjærer, men har 5mm til så veldig mye og si? iforhold til hva demper tåler liksom? har også kikket på supersport som senker 45mm fram. men vet ikke helt hva jeg bør velge ?

Lowtec senker 45mm og koster 1170 kr. kun fram.

supersport senker 45mm/35mm og koster 1285kr. fram og bak.

vogtland senker 40mm/20mm og koster 2499kr. fram og bak.

Hva bør jeg velge? husk at jeg kun skal senke fram.

MVH Michael

Skrevet

Unnskyld, men du kan ikke senke 40mm foran og ingenting bak og alle det tyskerstuk... :lecture:

Om du senker 70mm foran og 40mm bak, sammen med noen brede kantfelger så begynner det å komme seg :wink::twisted:

Noen grunn til at du kun skal senke framme? Annet enn at du vil at bilen ska være litt lavere framme enn bak da.

Vogtland har jeg iallefall hørt en del skryt om.. Jeg ville nok kjøpt disse og senket bak og framme..

Skrevet

Har rondell 58 :) så kant felger har jeg mer enn nok av :) står 35mm fram nå med ingenting bak og det ser veldig bra ut :) men vil ha litt mer :) 40 eller 45. og enda en grunn til at jeg vil ha nye er at på de som står på nå er det ikke tuv papirer med. håper flere kommer med noen innslag :D men som sakt. ødelegger jeg demperne om jeg senker 45 ? :| og er lowtec fjærene bare trash ?

Skrevet

ja skjønner hva du mener angående den tysker stuken :) men jeg gidder ikke å ha det slik at jeg ikke får en tannpirker mellom dekkene og hjulbuen heller. og dekk som egentli er alt for smale til felgene. når jeg skrev tysker stuken tenkte jeg mer som lavere fram enn bak :)

Skrevet

jeg har 60/30 lowtec, og du må ikke sammenligne 60 lowtec mm med 60 vogtland mm. da 40mm vogtland senker sikkert like mye som 60 lowtec.

kvaliteten på fjærene til lowtec er det ingenting å si på, bortsett fra at de ikke senker så mye som jeg hadde håpet. ;)

om du søker deg frem til Ingards E34 520i ser du hvordan bilen blir med vogtland fjørene, og etter mitt syn er denne bilen perfekt senket.

så hadde jeg vært deg ville jeg satset på vogtland. og senket både fremme og bak. tror ikke du får det godkjent med bare senk fremme.

Skrevet

eg hadde min senket 50/35mm med gule koni dempere. den va litt for høg både framme og bak.

du bør bytte dempere uansett :)

hår justerbart no. men kommer greit fram uten og subbe for masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...