adrianpia Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 selger en m-tech2 vinge, som er klar til lakering. synst å kunne huske at den er ubrukt, kjøpte den får en god stund siden men har glemt av den. kom med bud minstepris: 1500
manta-a Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 E vel ikke en orginal vinge det der??Hvor kjøpte du den ifra??
adrianpia Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 E vel ikke en orginal vinge det der??Hvor kjøpte du den ifra?? trur det er orginal, kjøpte den av en kar. Vil tru det er bra kvalitet siden den veier endel
adrianpia Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Hei du, pris på vingen? -Ronny- begynner på 1500:)
manta-a Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 ser ikke slik ut på mine øyne da,på høyre side er det ett lite søkk på ca tre ganger en cm høyt??på den lille flippen??For der skal det sitte mteck merke på de orginale....
adrianpia Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 skrues fast, det er hull under vingen hvor skruen skal inni
adrianpia Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 ser ikke slik ut på mine øyne da,på høyre side er det ett lite søkk på ca tre ganger en cm høyt??på den lille flippen??For der skal det sitte mteck merke på de orginale.... han jeg kjøpt den av hadde ijaffal full orginal m-tech 2 på bilen sin, rart vist vingen ikke skulle være det da. synst å huske han sa han hadde bestilt den på koed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå