andreastrones Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Jeg er så godt i gang, at jeg legger ut en bil til jeg; Bilen, en '08 BMW 120d M-Sport Coupe, er av farge Sedonarød metallic. Denne fargen var før en Individual-farge på 3-serien, og er nok den som har promotert 1-serie coupe'en mest. Selv om den "kun" har 177 hk, ble jeg meget overrasket over draget i bilen. Fikk testet denne mot en nesten ny 530xd 173 kW (kun kjørt 2.900 km), og det var så vidt 5-serien kjørte fra den på rette strekk! Utstyrsmessig er den meget kurrant, med orginalmontert M-pakke, godt musikkanlegg og de stilige 18" M-Sportsalufelgene. Og det kjekkeste; du trenger ikke å betale for service'er i nærmeste fremtid, det er nemlig "BMW Service Inclusive"-pakken med bilen! Den er førstegangsregistrert desember måned 2007, og produsert 05.10 2007. Bilen er kjørt ca 16.000. ******************* Komplett utstyrsliste: ******************* (Kan lastes ned her: http://drømmebil.no/pdf_utstyrslister/08BMW120dM-SportCoupe-Sedonarod.pdf ) Farge: A79 - Sedonarød metallic Interiør: GCSW - Stoff / Sensatec i farge Flashpoint / Sort 2MR - 18” BMW M-Sport aluminiumsfelger, design 261 4B3 - Interiørlister i profilert aluminium 1CC - Automatisk Start/Stopp-funksjon 1CD - Brake Energy Regeneration 200 - Diesel partikkelfilter 249 - Multifunksjonsratt 2PA - Låsebolter 302 - Alarm 321 - Lakkerte eksteriørdetaljer 322 - Comfort Access system 337 - M-Sportspakke 3AP - Grått felt i overdel av frontruten 403 - Elektrisk soltak i glass 420 - Solbeskyttende vinduer 423 - Velour fotmatter 428 - Varselstrekant 431 - Automatisk avblendbart innvendig speil 441 - Askebeger og sigarettenner 473 - Midtarmlene foran 481 - Sportsseter for fører og forsetepassasjer 493 - Oppbevaringspakke 494 - Varme i forseter 502 - Spylersystem for Xenon-hovedlys 508 - Parkeringssensore (PDC), foran og bak 520 - Tåkelys 521 - Regnsensor og automatiske kjørelys 522 - BiXenon lys 524 - Adaptive kurvelys 534 - Klimaautomatikk 540 - Cruise control 563 - Lyspakke 5DC - Nedfellbare hodestøtter bak 663 - Radio BMW Professional 676 - HiFi Høytalersystem 6FL - USB audio-grensesnitt 704 - M sportsunderstell 710 - M sportsratt i skinn 715 - M aerodynamikkpakke 760 - BMW Individual høyglanset Shadow Line 7AZ - Advantage + Comfort i kombinasjon med M sportspakke 842 - Utstyrt for kaldt klima 853 - Engelsk språkversjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Stillig liten sak der;) Likte godt fargen på bilen. Noen planer om sommersko på denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Snerten liten sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 er litt kule biler det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Kul liten traktor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Stillig liten sak der;) Likte godt fargen på bilen. Noen planer om sommersko på denne eller? Da den skal selges, er det lite planer om nye felger til sommeren. Men 19" Hartge Classic II felger på denne, samt dobbel eksoshale bak, så hadde bilen vært perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 1-serien i coupe utgaven er utrolig kul.. Absolutt noe jeg kunne ha vurdert hvis jeg skulle byttet bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Har aldri skjønt hvorfor BMW laget denne modellen av 1-serien. Er jo så fin i 4 dørs Klarer ikke helt den rompa og lyktene bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Knall tøff denne . Liker veldig godt formene og herlig bil kjøre. Fikk prøvekjørt slik en under invitasjonen autozentrum i Oslo tidligere i høst, da med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Utrolig lekker bil! Digger den coupen og kunne veldig gjerne tenkt meg en. Vil tro den 177hk motoren er morsom.. Selv 120d er jo frisk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Jeg forstår dere som er skeptiske til denne bilen, da jeg var det selv også. Men etter å ha kjørt denne i et par måneder nå, er faktisk holdningen min ganske så forandret. Selv om den er liten, er den ikke "for" liten. Og sportsligheten den bringer, lettkjørtheten og fordelen med en kort bil i bysammenheng, gjør den til en klar byfavoritt i mitt syn. Men det er da under forutsetning at du ikke er over to til vanlig... For det er ingen tvil om at kun to dører er upraktisk. Men så ble ikke denne bilen lagd for å være praktisk da...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Nydelig bil dette. Har testet en tilsvarende bil, og selv om det var med automat var det en veldig fin bil. Overraskende rask selv om den bare har 177 hester. Synd 1-serie coupè er så dyr. En virkelig god bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Nydelig bil dette. Har testet en tilsvarende bil, og selv om det var med automat var det en veldig fin bil. Overraskende rask selv om den bare har 177 hester.Synd 1-serie coupè er så dyr. En virkelig god bil Har kjørt cabriolet versonen og den var virkelig fin men syntes coupen er tøffere. Som håkon sa synd den er så dyr. ikke mye pris foskjell opp til en ny 3-serie coupe vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Har kjørt cabriolet versonen og den var virkelig fin men syntes coupen er tøffere. Som håkon sa synd den er så dyr. ikke mye pris foskjell opp til en ny 3-serie coupe vel? Som du sier, coupe'en er en god del stiligere ja. For ikke å snakke om lettere! Den ekstra vekten cabriolét'en tilfører, hemmer disse bilene vesentlig. Dermed burde du absolutt prøve coupe'en også, da den er MYE mer morsom å kjøre! Ang pris er det, som du sier, lite forskjell opp til 3-serie coupe. Likevel, 1-serien er litt lettere, litt kjappere, og dermed litt kjappere rundt kurvene. Og med sine 22 cm kortere, passer den bedre til sitt bruk. Dessuten, det er litt kjekt å ha en bil "ikke alle andre har", eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Kul liten traktor TRAKTOR bilen er drit qul . Men er dyre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå