carlhaakon Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 hei har et gammelt bla som heter BMWTUNING som jeg fant bilder av denne GTen. noen som vet noe om bilen. eller har fler bilder av den beklager dårlige bilder. har bare mobilkamera men skal prøve og få skanna det inn om folk vil. bladet er på tyst og siden jeg ikke kan det så skjønner jeg heller ikke beret av det som står der desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Jeg har også det bladet, men er like grønn på tysken så deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 Jeg har også det bladet, men er like grønn på tysken så deg godt jeg ikke er alene kjøpte det nok kun får og se på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Skjønner litt tysk, men ikke mye, men litt sammenheng pleier å hjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 http://babelfish.yahoo.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Hmm så litt interisant ut den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Jeg har også det bladet, men er like grønn på tysken så deg godt jeg ikke er alene kjøpte det nok kun får og se på bilder Hehe gjore nok det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2008 skal scanne inn bladet i mårra så dere får sikkelig bilder. bilen er dritt tøff etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Så rå ut... Gleder meg til å se bedre bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Har de gjort noe spesielt med den siden den havner i et blad? Går jo GT i Tyskland med Twinturbo osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå