sdfdsfds Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Noen som vet noe om en krasjet E36 328i som gikk i Mandal? Er en svart 1992 318is Coupe som er ombygd til 328i. Noen som vet noe om denne? Skulle gjerne hatt chassinummer fra 328en den er bygd om fra og KM stand på motoren.
m-alpin Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Det er bernt,han heter Bernt på forumet her også!!
sdfdsfds Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Okay Vet du noe om denne du åsså?
lloydsb Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Noen som vet noe om en krasjet E36 328i som gikk i Mandal?Er en svart 1992 318is Coupe som er ombygd til 328i. Noen som vet noe om denne? Skulle gjerne hatt chassinummer fra 328en den er bygd om fra og KM stand på motoren. offer skal du ha taki det? skal du til å bygge om? Skal prøve og ta kontakt med han og si han må svinge innom forumet.. ikke så ofte jeg ser han lengre.
m-alpin Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 han kommer nok snart inn,har kjøpt seg e46 nå så komme vel prosjekt tråd om den å. vet ikke mye om den men er prosjekttråd på den her inne.
sdfdsfds Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Bare lurer pga det er min bil nå Skal til å fikse den opp etter den ble krasja
lloydsb Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Bare lurer pga det er min bil nå Skal til å fikse den opp etter den ble krasja ok, bilder av den? fikk aldri sett den etter den smalt.
sdfdsfds Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Skal ta noen bilder av den imorgen Har allerede begynt på den, så den ser ikke helt ut som da den krasjet. Legger nok opp en prosjekt tråd snart. Skal gjøres ganske mye med bilen. Hele bilen skal lakkeres på nytt, og alt av rust skal vekk. Må fikses noe på venstre hjulbue, vet ikke helt hva som er gjort her. Er veldig lite rust under på bilen, er bla noe i kofferten men alt som kan sees skal taes. Komplett svart interiør i taket med takluke og stolper i svart. Skal senkes Hella Lykter med Xenon Skal monteres KO Performance M50 Intake Manifold Conversion Kit - 2.8L fra USA Alt av treinteriør i bilen skal byttes ut med svart. Blir muligens byttet til Vader interiør, men får se litt på dette. De originale skin stolene er igrunn ganske fine. Bytter kansje ut felgene, er muligens kast i et par av de etter krasjen. Jobber på BMW så får veldige billige deler, så blir gjort mye med denne bilen
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 var det den som smalt ja... hørt dette...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 hva var det som skjedde? kom bare inn noen smårusa mandalitter å snakka om det ser du... hehe
sdfdsfds Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Hørte noe om at han hadde fått sleng på noe løv eller noe og gått i et tre og autovernet. Bilen ble kondemnert og kjøpt opp av Bavaria. Høyre side bak er smelt inn, forskjerm høyre side, panser og fronten ble åsså ødelagt. Bilen skal på karosseri avdelingen og kun originale BMW deler skal brukes. Jeg skal ta meg av alt det mekaniske
sdfdsfds Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Ja tror nok dette skal bli en tøff bil igjen Til våren/sommeren er den ute på veien igjen
Bernt Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Hei! Du ble den heldige eieren altså, skal sjekke om jeg finner chassinummeret. Kmstand på 2.8 motoren er vel rett under 90.000km, nøyaktig tall er jeg usikker på. Den maler akkurat som den skal, og den er skikkelig aggressiv. Gikk bedre enn en E46 og en E36 328 som gikk rundt mandal. Bare si ifra om jeg kan være til hjelp med noe annet. Har forresten et m3 svinghjul som var planlagt å montere sammen med en m3 clutch, om dette er noe du har lyst på skal du få det til spikk og ingenting. Ikke at du trenger det, fordi jeg freste det gamle svinghjulet og satt på en ny 2.8 clutch. Funker utmerket det. Ellers er det en nydelig bil, savner den som en unge. Må nesten få sitte på med deg når du får orden på den! Ta vare på den, hva? Mvh, Bernt Nilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå