bmwhelene Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 jeg har jo bytta tenplugg på scooteren jeg hadde før, men jeg kan ikke se tennpluggene på bilen... Det er en bmw 320i med rekke 6'er. Noen som har lyst til å fortelle meg hvordan jeg kan finne dem!? som dere kansje skjønner er jeg ei jente, så er ingen vits i å mobbe
BreitBau Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Kan vel mobbe fordi du er jente vel?!? neida:D På den motoren er det en tennplugg under hver coil... Det store dekslet med Bmw på.. Det må av, samt det lille deklset på toppen av motoren.. Da ser du coilene sitter over hver sin sylinder.. Disse må av, kan godt ta en og en.. Deretter sitter pluggen under der...
bmwhelene Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Kan vel mobbe fordi du er jente vel?!?neida:D På den motoren er det en tennplugg under hver coil... Det store dekslet med Bmw på.. Det må av, samt det lille deklset på toppen av motoren.. Da ser du coilene sitter over hver sin sylinder.. Disse må av, kan godt ta en og en.. Deretter sitter pluggen under der... takker for svar og nei du kan ikke mobbe fordi jeg er jente, du skal være fornøyd med att jeg ikke spørr pappa om å gjøre det og heller gjør det selv
Simpel Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... uggene+m50 Hvis du har M50 motor er det sånn. Jeg kløna fælt med det, ikke så lett å være klønete
BreitBau Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Kan vel mobbe fordi du er jente vel?!?neida:D På den motoren er det en tennplugg under hver coil... Det store dekslet med Bmw på.. Det må av, samt det lille deklset på toppen av motoren.. Da ser du coilene sitter over hver sin sylinder.. Disse må av, kan godt ta en og en.. Deretter sitter pluggen under der... takker for svar og nei du kan ikke mobbe fordi jeg er jente, du skal være fornøyd med att jeg ikke spørr pappa om å gjøre det og heller gjør det selv Flink jente Dritkult med jenter som skrur selv
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 du glemte å si velkommen til forumet kevin hehe... jenter som skrur selv er kult, så lenge de skrur riktig vei haha har du noen bilder av bilen? lag en bildetråd/prosjekttråd av den
Superbeetle Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 du glemte å si velkommen til forumet kevin hehe... jenter som skrur selv er kult, så lenge de skrur riktig vei haha har du noen bilder av deg? lag en bildetråd med deg
Superbeetle Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 ja billa? noe du ville? hehe...bare endret litt på innlegget for deg jeg
BreitBau Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Er det slemt å si at jeg faktisk Vil se bilde? Damer som skrur er sexy.. Flere jeg lurer på bilde av Nei fydda.. skal ta detta i en annen tråd
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 har ikke du kjerring kevin? hiv litt olje på ho, av med t.skjorta, og finn en blå kjeledress og en skiftenøkkel
BreitBau Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Dama mi orker ikke engang sitte i garasjen mens jeg skrur.. *sukk*
vetu03 Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Er det slemt å si at jeg faktisk Vil se bilde?Damer som skrur er sexy.. Flere jeg lurer på bilde av Nei fydda.. skal ta detta i en annen tråd Enig der, er noe spesielt med det.. Kan jo prøve å lage en tråd og se om den er åpen lenge nok til at kommer noen bilder
hylle Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Er det en e36 eller en e30? På e30 er det bare å se ned mot eksosmanifold på motsatt side av førersiden. ta av tennpluggledningene (dra) og skru dem ut, mener det var 19 pipe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå