Gå til innhold

Chip til bmw 730

bmw730
 Share

Anbefalte innlegg

Hei vet ikke ikke hvilken av de 4 forskjellige 3l diesel motorene som har sittet i en 7 serie.

Men TS-racing chipper alle til kr 7500kr.

Du kan regne med ca 40 hk ekstra.

Denne "chippinga" er egentlig flashing av programvare i OBD'en din.

Er det ikke en billigere variant da? det er bmw 730i bensinmotor.. send meg ei bra nett side så kan jae lete litt selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chip trimming til sugemotor er ikke å anbefale.

Prøv trimchip.com f.eks.

LEste i motor tidligere at å chiptrimme sugemotor ikke hjelper noen ting. Man mister mye i bunn og mellom register. Får rare effekt kurver. Og ofte ender man opp med mindre hester etter chippinga en utgangspunktet.

Men det er mange her som skriver positivt etter de har prøvd det.

Min bil fulgte med en chip når jeg kjøpte den. Det er også en 3l. Jeg fjernet den ganske raskt. Alt jeg opplevde var høyere bensinforbruk.

Hvis du har en M54B30 motor kan du få den hvis du har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chip trimming til sugemotor er ikke å anbefale.

Prøv trimchip.com f.eks.

LEste i motor tidligere at å chiptrimme sugemotor ikke hjelper noen ting. Man mister mye i bunn og mellom register. Får rare effekt kurver. Og ofte ender man opp med mindre hester etter chippinga en utgangspunktet.

Men det er mange her som skriver positivt etter de har prøvd det.

Min bil fulgte med en chip når jeg kjøpte den. Det er også en 3l. Jeg fjernet den ganske raskt. Alt jeg opplevde var høyere bensinforbruk.

Hvis du har en M54B30 motor kan du få den hvis du har lyst på.

Så det anbefales ikke da nei. jeg har nettop kjøpt bilen. hvordan finner jeg ut hvilken motor som står i da.. sikkert dumt spørsmål men må prøve å spørre? hehe :) Eneste jeg vet at det er byttet motor og at det er insprøytningsmotor me orginal 211 hester.. bensin selfølgeli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...