Gå til innhold

Høytaler størrelser i døra (e39)???


Anbefalte innlegg

Noen som sitter på noen målinger til hvor store/dype høytalere jeg kan ha i døra foran og bak på en e39?

Kjøpte nye til å ha i hattehylla... Men de var for dype så de bare ligger i hullet sitt(treffer kanten på chassiet eller hva nå en det er der nede :-P)

Tja, se ett par linjer opp, der ligger det en "prioritert" tråd som heter "hvilken høyttalerstørrelse er det i min BMW".

Står da ikke noe om dybde, men nå beskriver ikke du om det er magneten eller høyttalerchassi som butter imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som sitter på noen målinger til hvor store/dype høytalere jeg kan ha i døra foran og bak på en e39?

Kjøpte nye til å ha i hattehylla... Men de var for dype så de bare ligger i hullet sitt(treffer kanten på chassiet eller hva nå en det er der nede :-P)

Tja, se ett par linjer opp, der ligger det en "prioritert" tråd som heter "hvilken høyttalerstørrelse er det i min BMW".

Står da ikke noe om dybde, men nå beskriver ikke du om det er magneten eller høyttalerchassi som butter imot.

Haha LOL den så jeg ikke ass :wink: Nesten litt flaut at jeg ikke så den faktisk :oops: ... Men jeg lurte mest på dybden i døra eller hvor dypt magneten kan gå før den slår i døra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...