jensemann23 Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Skulle kjøre ut bilen av garasjen nå og da nektet den å starte. Går på starteren og tenner såvidt, den hoster av og til. Men nekter å starte. Det luktet bensin av eksosen. Sjekket bensinpumpa, og den går. Hva kan det være? Filte ganske lenge nå, prøvde å koble fra LMM, men ingen forskjell. Den srartet såvidt en gang, så stoppet den igjen.. Kan legge til at batteriet mitt er ganske dårlig, etter å ha kjørt starteren noen ganger ble det veldig dårlig lys og til slutt kom den serien med klikkelyder som tyder på at batt er tomt. Men den gikk greit rundt før det.. Men denne motoren har alltid startet tvert. Bilen har stått i 1 uke nå, kan det ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 bilen har også stått ute i ca 5 minus i den uka, og nå er det 7 pluss og regn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 bytt batteri..Bmw er meget kresne på at det er strøm nok:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 hmm, ja tror du det kan være at starteren tar all strømmen slik at det ikke blir noe igjen til tenning osv+? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Har du lite bensin kan det være kondens i tanken om ikke jeg tar feil. ta av fordelerlokket kan også være kondens der. den får jo bensin, om ingen av de overnevnte hjelper kan du kansje bytte plugger selv om det er merkelig at de skal bli gåene bare av og stå i motor... nei jeg vet ikke jeg, sikkert noen som kan svare bedre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themicro Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 hvordan oppfører den seg når den går rundt på starteren? min er også helt fucka, og romler en del på lavt turtall før den plutselig fra ca 1100rpm begynner å fungere ganske reint. Får feilkode på kamakselsensoren min, orker ikke å forklare hvorfor, for den historien er litt lang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 nå bytta jeg batteri, og filte på starteren aaaalt for lenge. Men da startet den med en sky av bensinrøyk. Og nå går den helt fint. Kan hende jeg druknet den med det dårlige batteriet isted... men takk for tipsene:) Alt løser seg som regel med bimmers.no:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 nå bytta jeg batteri, og filte på starteren aaaalt for lenge. Men da startet den med en sky av bensinrøyk. Og nå går den helt fint. Kan hende jeg druknet den med det dårlige batteriet isted...men takk for tipsene:) Alt løser seg som regel med bimmers.no:) der kan du se:-)da ordnet det seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå