Gå til innhold

motoren starter ikke m50b25

jensemann23
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle kjøre ut bilen av garasjen nå og da nektet den å starte. Går på starteren og tenner såvidt, den hoster av og til. Men nekter å starte. Det luktet bensin av eksosen. Sjekket bensinpumpa, og den går. Hva kan det være? Filte ganske lenge nå, prøvde å koble fra LMM, men ingen forskjell. Den srartet såvidt en gang, så stoppet den igjen..

Kan legge til at batteriet mitt er ganske dårlig, etter å ha kjørt starteren noen ganger ble det veldig dårlig lys og til slutt kom den serien med klikkelyder som tyder på at batt er tomt. Men den gikk greit rundt før det.. Men denne motoren har alltid startet tvert. Bilen har stått i 1 uke nå, kan det ha noe med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lite bensin kan det være kondens i tanken om ikke jeg tar feil. ta av fordelerlokket kan også være kondens der. den får jo bensin, om ingen av de overnevnte hjelper kan du kansje bytte plugger selv om det er merkelig at de skal bli gåene bare av og stå i motor...

nei jeg vet ikke jeg, sikkert noen som kan svare bedre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan oppfører den seg når den går rundt på starteren? min er også helt fucka, og romler en del på lavt turtall før den plutselig fra ca 1100rpm begynner å fungere ganske reint. Får feilkode på kamakselsensoren min, orker ikke å forklare hvorfor, for den historien er litt lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...