e30 tic Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 har tatt ut turbomotoren min og satt i en standard b23, bilen startet og går fint opp til 4500rpm så slutter den å dra/fjusker litt. legger opp 2 bilder av noe jeg ikke vet funksjonen av, den ene vakum"klokken" går ned til vakumklokka på fordeler som har 2 slangenippler. her mottas tips med takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 hva skal man si, det er en form for "mapsensor" kan drite i det om du vil. du kan sjekke hos gs hvordan det skal kobles. kansje du ikke har kobla riktig fra fordeler og til spjeldet? du har ikke datasprut på denne nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 skulle til og si den første ligna på en btr, men ser ikke den logikken... den andre ser ut som en gammel map sensor, men ser ikke logikken i detheller. hehe. har ikke sett disse komponenten på en b23 før. kan løpe ned og sjekke litt på dem b23 tinga je har liggende og se om jeg ser noe osm ligner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 hva skal man si, det er en form for "mapsensor" kan drite i det om du vil. du kan sjekke hos gs hvordan det skal kobles. kansje du ikke har kobla riktig fra fordeler og til spjeldet?du har ikke datasprut på denne nå? har tatt ut sprutet..er orginal nå. ja det ser ut som en gammel map.. er nok bare vakum feil som lurer meg.. den andre klumpen då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 skulle til og si den første ligna på en btr, men ser ikke den logikken...den andre ser ut som en gammel map sensor, men ser ikke logikken i detheller. hehe. har ikke sett disse komponenten på en b23 før. kan løpe ned og sjekke litt på dem b23 tinga je har liggende og se om jeg ser noe osm ligner er mye rart på disse gamle prefaceliftene.. den går akkurat like fint på tomgang uten den map sensoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 sett på den, sjekk om du har koblet riktig. det vakumgreiene er for å justere tenninga min var sånn som det oppsettet til høyere mener jeg, ikke hadde jeg den med el-kontakta på heller, men den finner du inne på gs sine sider. hvilken modell er motoren forresten? er et skille i 9/84 min var av nyere type så vidt jeg kan se på bilder fra gs og etter når den var registrert. hvordan ser tenningsmodulen din ut, er det en slik med to kontakter på, eller en sånn sånn ser ut som LMM-kontakta? Skal også sies at jeg hadde eksakt de samme problemene da jeg bygget om til sprut, men fant aldri ut av hvorfor, men vi klarte lese av med lampe at tenninga endres, byttet bare til 60-2 trenger ikke ha noen sammenheng disse tifellene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 hvordan skal det være om man kun har den map sensor greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 sett på den, sjekk om du har koblet riktig. det vakumgreiene er for å justere tenninga min var sånn som det oppsettet til høyere mener jeg, ikke hadde jeg den med el-kontakta på heller, men den finner du inne på gs sine sider. hvilken modell er motoren forresten? er et skille i 9/84 min var av nyere type så vidt jeg kan se på bilder fra gs og etter når den var registrert. hvordan ser tenningsmodulen din ut, er det en slik med to kontakter på, eller en sånn sånn ser ut som LMM-kontakta? Skal også sies at jeg hadde eksakt de samme problemene da jeg bygget om til sprut, men fant aldri ut av hvorfor, men vi klarte lese av med lampe at tenninga endres, byttet bare til 60-2 trenger ikke ha noen sammenheng disse tifellene da er lik lmm på denne motoren, den forrige motoren hadde 2stikk, er klar over at den justerer fortenning men var den klumpen jeg ikke hadde på min forrige. den mapsensoren er skadet så regner ikke med den er i orden! er usikker på årsmodell på motoren faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå