svent Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 kan du presisere hva som selges samlet å hva prisen er for hvert enkelt sett? går ikke ut fra at du skal ha 1300 for alle settene?
extremracing.net Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 kan du presisere hva som selges samlet å hva prisen er for hvert enkelt sett? går ikke ut fra at du skal ha 1300 for alle settene? Ja skal 1300kr+frakt for alle settene..
extremracing.net Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 bytte i simons effekt ende stuss? desverre...
Stene89 Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Netthandelen.no har disse mye billigere. er vel overkantet 500,- for 5 av disse settene. Sorry OT
wabby Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Hele annonsen er klipp og lim fra Netthandelen
extremracing.net Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 Netthandelen.no har disse mye billigere. er vel overkantet 500,- for 5 av disse settene. Sorry OT så kjøp dem der da ditt fehue!!!!!!!!! og gi F.... i og poste OT i min salgstråd!!
extremracing.net Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 Hele annonsen er klipp og lim fra Netthandelen So fucking what da smart ass!!!! har klippet og limt teksten ja for og få specs... noe alle gjør i en salgs annonse!!!! Og hva er poenget?? DUST!!!
SteffenM2 Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 3. Ett utropstegn holder! - Vær forsiktig med tegnbruket og caps lock. Masse !!!!!!??!??!?? og STORE BOKSTAVER hjelper deg ingenting. Det blir bare uryddig, useriøst og slitsomt å lese. Budskapet kommer like godt frem (bedre for de fleste), med skikkelig tegnbruk og korrekt bruk av små og store bokstaver. Husk også stor bokstav i begynnelsen av hver setning, dette letter lesingen betydelig.
extremracing.net Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 3. Ett utropstegn holder! - Vær forsiktig med tegnbruket og caps lock. Masse !!!!!!??!??!?? og STORE BOKSTAVER hjelper deg ingenting. Det blir bare uryddig, useriøst og slitsomt å lese. Budskapet kommer like godt frem (bedre for de fleste), med skikkelig tegnbruk og korrekt bruk av små og store bokstaver. Husk også stor bokstav i begynnelsen av hver setning, dette letter lesingen betydelig. LOL
axor Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 LOL hva med og følge reglene som er satt opp istedenfor å le av de? Dette er et frivillig og gratis forum, og hadde alle vært like barnslige i postene hadde ikke dette forumet vært brukende til noe.
Stene89 Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Har ikke tenkt til å kjøpe dem. for dette er ett såkalt billig merke, som du selger nesten 3 ganger så dyrt som på netthandelen.no. prøver bare å hjelpe mine medforum kamerater med ett godt kjøp. Steffen har ett godt poeng med ord og tegnbruk.
extremracing.net Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 1 jeg tvinger INGEN til og kjøpe dette av meg. 2 prisen jeg har satt nå er ganske nærme det ALT går for på netthandelen,husk at gebyr kommer i tillegg.... 3 er dere Moderatorer??? nei tror ikke det,så la vær og mase om regler.. 4 Hold tråden FRI for OT!!! takker
extremracing.net Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 LOL hva med og følge reglene som er satt opp istedenfor å le av de? Dette er et frivillig og gratis forum, og hadde alle vært like barnslige i postene hadde ikke dette forumet vært brukende til noe. Hørt om Ironi????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå