Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3. Ett utropstegn holder! - Vær forsiktig med tegnbruket og caps lock. Masse !!!!!!??!??!?? og STORE BOKSTAVER hjelper deg ingenting. Det blir bare uryddig, useriøst og slitsomt å lese. Budskapet kommer like godt frem (bedre for de fleste), med skikkelig tegnbruk og korrekt bruk av små og store bokstaver. Husk også stor bokstav i begynnelsen av hver setning, dette letter lesingen betydelig.

Skrevet
3. Ett utropstegn holder! - Vær forsiktig med tegnbruket og caps lock. Masse !!!!!!??!??!?? og STORE BOKSTAVER hjelper deg ingenting. Det blir bare uryddig, useriøst og slitsomt å lese. Budskapet kommer like godt frem (bedre for de fleste), med skikkelig tegnbruk og korrekt bruk av små og store bokstaver. Husk også stor bokstav i begynnelsen av hver setning, dette letter lesingen betydelig.

LOL :roll::roll:

Skrevet

hva med og følge reglene som er satt opp istedenfor å le av de? Dette er et frivillig og gratis forum, og hadde alle vært like barnslige i postene hadde ikke dette forumet vært brukende til noe.

Skrevet

Har ikke tenkt til å kjøpe dem. for dette er ett såkalt billig merke, som du selger nesten 3 ganger så dyrt som på netthandelen.no. prøver bare å hjelpe mine medforum kamerater med ett godt kjøp.

Steffen har ett godt poeng med ord og tegnbruk.

Skrevet

1

jeg tvinger INGEN til og kjøpe dette av meg.

2

prisen jeg har satt nå er ganske nærme det ALT går for på netthandelen,husk at gebyr kommer i tillegg....

3

er dere Moderatorer??? nei tror ikke det,så la vær og mase om regler..

4 Hold tråden FRI for OT!!!

takker :)

Skrevet

hva med og følge reglene som er satt opp istedenfor å le av de? Dette er et frivillig og gratis forum, og hadde alle vært like barnslige i postene hadde ikke dette forumet vært brukende til noe.

Hørt om Ironi???? :roll::roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...