Tronstad Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 selger en 87 mod Mercedes 230TE, mørkegrå, gått 284 000km, Bilen er med manuell 4 trinns kasse, bilen er hel og grei innvendig og utvendig, noe skavanker selvfølgelig men bare små plukk, stoff interiør grått, og div treverk rundtom som i alle andre slike mercer.. er en dvd skjerm montert i bilen(ikke flip screen) og en spiller som ser helt grei ut av merket SUPER spiller mp4,dvd og uttak for minnepenn, Ting som IKKE virker: venstre baklys(dårlig kontakt) og samtlige blinklys(relè) Ellers er bilen en helt ok bruksbil/vinterbil, noe rust men ikke mye litt på bakluke rundt låsen, og en liten flekk ved vinduet i bakluken, bruker ikke allverden av bensin (har ikke regna ut hva den bruker men rundt literen tenker jeg) alle bud over 10 lapper vurderes, bilder kommer i kveld, Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Og bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvinge Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Jess. Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 heh jeg er litt treig ! skjedd så mye i jula så har helt glemt at jeg la den inn her ! kan ordne noen bilder i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Du glemte det igjen haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå