Jaws Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Hei folkens, skal skifte reg. kjedestammeren min i dag so lurte på eit par ting, får eg skifta den uten og ta av toppdekselet?? er det vanskelig og skifte? noken spes. ting eg må gjere/tenke på når eg skifter den? mvh O.J.
jensemann23 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 du skrur den bare ut, og skifter. Husk å stramme med riktig moment, skal sjekke det for deg i haynes. Og pass på at sporet kommer rett på over kjedet. Men du bør egentlig skifte plastskinnen som følger kjedet også, og da må du av med toppdekselet
Jaws Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 køffe må plastskinna skiftast?? er det den skruen som er på venstre side i fremkant av motoren når du står forran bilen som er reg. kjedestrammeren?
Olelink Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 køffe må plastskinna skiftast?? er det den skruen som er på venstre side i fremkant av motoren når du står forran bilen som er reg. kjedestrammeren? jepp, ofte lekker/svetter det litt olje også fra den.
Ullsokk Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 nei, må du det da? Nei, leste litt feil. Tror det går å bytte bare plasten på skinna med toppen på. Jeg monterte nemlig toppen uten å sette på skinna og plasten, og da fikk jeg ikke montert selve skinna.
jensemann23 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 skinna anbefales å skiftes sammen med kjedestrammer
Jaws Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Då var reg. kjedestrammeren skifta, da var jo ikkje so noke problem takker for hjelpa folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå