Dirty Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 vært borti lite datasprut egentlig. men nå skal jeg til å teste litt. smt8 skal jeg brukes. men hva kan jeg forvente av Hk ut av datasprut egentlig? bedre respons osv ? blir på en m52b28 med m50 innsug chip grenrør\supersprint mellompotte og scorpion bakpotte m3 grenrør og så dette smt8 datasprut motoren er ny overhalt med nye lager topp pakning med planet topp og blokk. hva kan være reelt å hente ut av en slikt motor? med dette oppsettet. skal benke den til sommeren så da kommer jo fakta på bordet. men hva tror folke som har peiling ?
ehrnst Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 smt8 er vel tillegssprut på lik linje som forrige smt7 og 6?
Morty999 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 tillegsprut er ikke datasprut, dette vil kun bare gi motoren mere bensin når den får beskjed om det, (map styrt sikkert) og dette kan ikke justere tenning eller noe. jeg anbefaler heller ett komplett datasprut som kan styre bensin og tenning. koster nok litt mer men er mye mer værdt det for penga... bare ett tips.
Dirty Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 får dette til gi vekk pris. derfor jeg vil teste det ut.
Morty999 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 jeg syns tillegsprut ikke er nøyaktig nok, men noen får det jo til å funke, jeg selv har aldri hatt noe glede av tillegssprut,
KentRogerE34 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 jeg har kjøpt dette. enkelt å montere. har ikke fått testet det helt ut enda. men holder på. http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... Path=54_73
Rayman Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Det er jo bare TULL og teste ut de, blir garantert bare dårligere... er heller mye bedre og sette i eit hakk større dyser enn 328 dysene og få mappet til en chip da får du det skikkelig! Skal du satse på 2.8 sugemotor har jeg eit m3 innsug til deg så du kan kjøpe om du er interesert, du får vel litt effekt ut av det og grom lyd! Btw du trenger en M50 flens slik som denne for å bygge om http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=584
Dirty Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 og dette innsuget skal være bedre en m50 innsuget? er vel en grunn til at folk monterer m50 innsug på m52 maskiner, og ikke s50 ? bare lurer
Morty999 Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 grunnen er kanskje att m50 innsug er "noe" billigere?
Rayman Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 og dette innsuget skal være bedre en m50 innsuget? er vel en grunn til at folk monterer m50 innsug på m52 maskiner, og ikke s50 ?bare lurer Grunnen til at folk monterer M50 innsug er jo at det er lett og få tak i og lett og montere, M3 innsug vokser ikke akkuratt på trær og de koster.. Dessuten er det litt arbeid. Om det er noe bedre enn M50 innsuget kan jo være verdt å sjekke opp?
Øyvind L. Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 FEATURES OF THE SMT8 All piggy-back systems rely on the exiting ECU to provide the fuel and ignition to an electronically fuel injected engine. Therefore, they are also bound by the limitations of the existing ECU. 2 Maps to influence analog signals 1 Map to influence up to three ignition signals 2 Extra injector maps to drive two injectors 1 Set point control with up to 3 outputs (relays) 1 Frequency modification map 1 AFR (Lambda) modification map wide/narrow 1 Boost control screen Calibration of all inputs: Engine Temperature, Air Temperature, AMP (MAP) Sensor, Throttle Position, RPM, Ignition cut, Ignition retard, ETC. Engine Protection via: Ignition cut, Ignition retard, ETC control
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå