Simpel Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Nummer 2 ja. Ikke så vanskelig å bytte, du trenger en 32 mm fastnøkkel, du ser hvor du skal skru med en gang. Rett bak propellen. Linksgjenger på min hvertfall. Kan være litt pikk å få løst, du må holde fast reimhjulet på et kreativt vis. (Vannpumpetang på reimhjulsboltene funka i mitt tilfelle). Ny viskosekobling koster rundt 2000 for min (dyrt) på GS, men koed er jo billigere. Ligger mange brukte på tilsalgs-avdelingen her og.
Hauso Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 å herregud! det er jeg lite keen på å bytte på det gamle vraket:p er jo en 7.5 del av hva jeg gav for stakkaren:P men om noen har en brukt viskosekobling til salgs så er det bare å spamme med PM!! Takker for utrolig kjappe svar ( nok en gang ) kan liksom alltid regne med dere her inne;)
S.Arnesen Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 jeg kjøpte en komplett vifte fra skroten til min m50 motor til 800kr, da med garanti på at den fungerte, om ikke så skulle jg få en ny. Disse koblingene er temmelig dyre mener jeg å huske, tror koed skal ha 1600-1800kr for en slik en... Edit: noen var før meg ja. hehe men om du ikke er så lysten på å bruke masse penger på en ny kobling, så dra på skroten og finn deg en...
icc Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Motortechnik.no har den mye rimeligere, men neppe orginal bmw del. Menne var det ikke en måte å teste dette på? Mener å huske noe om å brette en avis å stikke inn i vifta og se om den stoppa?
S.Arnesen Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Motortechnik.no har den mye rimeligere, men neppe orginal bmw del.Menne var det ikke en måte å teste dette på? Mener å huske noe om å brette en avis å stikke inn i vifta og se om den stoppa? Det stemmer. når motoren er varm og vifta skal jobbe for fult så kan du prøve å stoppe vifta med ett eller annet, stopper den lett er koblingen dårlig..
Hauso Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 da blir det skroten, om ingen av dere andre her, har en slik viskosekoble-tingest til salgs for en julepris? skal høre i kjøp og salg spalta. Nekter å betale 2k +- til på den gamle bmwen:p
Hauso Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Motortechnik.no har den mye rimeligere, men neppe orginal bmw del.Menne var det ikke en måte å teste dette på? Mener å huske noe om å brette en avis å stikke inn i vifta og se om den stoppa? Det stemmer. når motoren er varm og vifta skal jobbe for fult så kan du prøve å stoppe vifta med ett eller annet, stopper den lett er koblingen dårlig.. Okei, da tester jeg det i morra! takker nok en gang for raske, og seriøse svar:) hjelper faktisk, i en ellers så skral hverdag
icc Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Jepp, skal ta den testen selv Brett en avis to-tre ganger også prøve å stikke inn i vifta forsiktig når den er varm. God natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå