wagon Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Kan legge inn ett bud på 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Takk for budet, men det er nok litt lavt.. Du må nok litt opp, men da kan vi bli enig om noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 up we go... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Igår va jeg så heldig at jeg fikk bidra med 6500kr i statkassen, så da trenger jeg litt cash inn... Burde vel satt opp prisen med 6500kr,hehe Men uansett, pris kan diskuteres. Bud mottas. Har bud på 85000kr. Bilder av interiør kommer senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Da har jeg fått tatt noen bilder av interiøret og de nye baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardB Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Interessert i bilen. Når er siste frist for å komme med bud før du selger den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Selges så fort jeg får et bud jeg kan leve med Bare til å komme med et bud.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Grunnet kjøp av ny bil og en irreterende høy fartsbot , setter jeg ned prisen. Selges nå 89000kr Første mannn til mølla, løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Kan nevnes at panser og front er nylakkert for 1 1/2 år siden pga steinsprut. Bilen er jevnlig polert med Meguiers. Pen i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Da kan det se ut som bilen blir solgt i helgen. Siste tjangse til å få seg en pen og velholdt E36 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 Da er bilen solgt og jeg vil gratulere Bjarne_M med ny god bil. Håper han blir like fornøyd som jeg har vært Var trist å se den kjøre avsted i går, men var ennå tristere og selge den med 15" vinter felger hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg