Hankook Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Planer om nye felger? Ja, ser ut som det blir M6 felger i 19"
Armanic Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Sto sikkert en plass det Ble så mye å lese : ) Men, når forventer du å være ferdig?
Hankook Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 kødd...hehe Hehehe, noen må jo fullføre det andre bare snakker og drømmer om Sto sikkert en plass det Ble så mye å lese : ) Men, når forventer du å være ferdig? Ferdig? Blir man noen gang ferdig? Jeg har forhåpninger om og få på plastikken før denne mnd er ferdig. Felger er jo ikke noen hast da det enda er vinter, men håper på de også kommer denne mnd.
Ørjan^^ Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Ble bra dette Håkon Men kansje M5 baklykter? Muligens jeg har gått glipp av noe her, men M5 balykter? er det noe forskjell? Angående lykte planer videre så er det facelift lyter med hvit blink framme og bak. Men det kommer nok ikke i hus på en stund, da de er veldig dyre. Var nok røde me hvite blink jeg mente, e39 m5 har jo disse orginalt og etter min mening er det flottest Hvor er det du bor da, er jo grønn plen der jo Her har vi satt norgesrekkord med 130cm snø nå Ble bra dette ja, er du fremdeles like fornøyd med senkesettet? Bor i Randaberg, og her er det nesten aldri snø, kun is og frost nesten. Kjekt med snø da Jo jeg er like fornøyd med senkesettet enda, må justere den litt opp framme synes jeg pga. felger går bitte litt inn i hjulbuen, + den skraper litt med skvett lappene framme. Jeg kan anbefale settet men det ska sies at jeg ikke har erfaringer med andre coilovers enn SPAX.
Hankook Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Ble bra dette Håkon Men kansje M5 baklykter? Muligens jeg har gått glipp av noe her, men M5 balykter? er det noe forskjell? Angående lykte planer videre så er det facelift lyter med hvit blink framme og bak. Men det kommer nok ikke i hus på en stund, da de er veldig dyre. Var nok røde me hvite blink jeg mente, e39 m5 har jo disse orginalt og etter min mening er det flottest Røde med hvit blink i facelift utførelse er planen, men det blir ikke nå med det første. Ørjan: Når kommer du tilbake her på jobben?
Hankook Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Ferdig - Ser seg ferdig med det første ! Sommeren håper jeg at jeg er ferdig med utseende, så blir det mye regning fram og tilbake og muligens motor-oppgradering.
Ørjan^^ Skrevet Januar 9, 2009 Skrevet Januar 9, 2009 Ble bra dette Håkon Men kansje M5 baklykter? Muligens jeg har gått glipp av noe her, men M5 balykter? er det noe forskjell? Angående lykte planer videre så er det facelift lyter med hvit blink framme og bak. Men det kommer nok ikke i hus på en stund, da de er veldig dyre. Var nok røde me hvite blink jeg mente, e39 m5 har jo disse orginalt og etter min mening er det flottest Røde med hvit blink i facelift utførelse er planen, men det blir ikke nå med det første. Ørjan: Når kommer du tilbake her på jobben? Eg vett sje heilt, så fort så muligt egentlikt.. Nav og nina ska laga ein plan om tilrettelagt arbeid, så får me ta det fra der..
Hankook Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 Ble bra dette Håkon Men kansje M5 baklykter? Muligens jeg har gått glipp av noe her, men M5 balykter? er det noe forskjell? Angående lykte planer videre så er det facelift lyter med hvit blink framme og bak. Men det kommer nok ikke i hus på en stund, da de er veldig dyre. Var nok røde me hvite blink jeg mente, e39 m5 har jo disse orginalt og etter min mening er det flottest Røde med hvit blink i facelift utførelse er planen, men det blir ikke nå med det første. Ørjan: Når kommer du tilbake her på jobben? Eg vett sje heilt, så fort så muligt egentlikt.. Nav og nina ska laga ein plan om tilrettelagt arbeid, så får me ta det fra der.. Det er bra for du er dypt savnet
Hankook Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 nå har delene blitt lakka, har satt på fronten. ikke kommenter bilde av bilen når det gjelder hvor vannvittig skitten den er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå