Hankook Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Heisann Jeg handlet meg en ny bil siden min forige ble erklært død:-( Denne gangen så ble det en e39 520 98mod med 140K på telleren Bilen er forsåvidt helt orginal, da i mine øyne kjedelig. Men veldi pen bil i lakk o.l. fult service hefte og eid av en eldre kar. Bilen er skitten på bildene siden de er tatt før jeg kjøpte den. Følgende oppgradering blir gjort fortløpende: -M5 Frontfanger - Bestilt -M5 Bakfanger - Bestilt -M5 Nyrer - Bestilt -M5 List til bagasjerommet - Bestilt -Bakrutesenker - Bestilt -Justerbart senkesett (ikke bestemt meg for merke enda) I neste omgang blir det felger og lykter som blir prioritert. For øyeblikket blir den med Brock B2 som sommer sko;) Noen som har noen innvendinger på forslag av justerbart senkesett? Har fått pris på Spax sitt sett, er dette noe bra?
Litjhaug Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 høres bra ut ja... hvordan ser M5 Sideskjørt ut?
Citrus Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Etter det jeg har forstått leveres ikke M5 med egne sideskjørt.
Hankook Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Beklager, litt overivrig i skrivinga:-)
S.Nilsen Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Høres bra ut dette men du burde jo ordne eksos til M5 og når du skifter fangern bak ?
Hankook Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Høres bra ut dette men du burde jo ordne eksos til M5 og når du skifter fangern bak ? Ja, det kommer, men den er rimlig dyr. Lurer litt på å lage ett eksosanlegg selv.
Citrus Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Ser ut som om du har hengerfeste også, for å få på duplex eksos må du fjerne hengerfestet, i hvertfall på supersport sitt.
marius paulsen Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Ser ut som om du har hengerfeste også, for å få på duplex eksos må du fjerne hengerfestet, i hvertfall på supersport sitt. hvorfor kjøpe supersport når eisenmann koster omtrent det samme.?
Citrus Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Går ut fra at det blir mere lyd på eisenmann, siden den har sammenkoblingen før lyddemperen og ikke etter som på supersport. Om jeg har forstått det rett. Liker å ha lyden i front
Hankook Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 Ingen her som har erfaringer fra Spax Justerbart senkesett?
Hankook Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 Følgende deler kom i posten til meg idag:-D - Bakrutesenker - M5 Nyrer - M5 Bakasjeromslist - Lyktesenkere - Og M5 fangere. Fikk så vidt begynt med demonteringen. Framfanger er av, så langt ihvertfall. Fortsetter i morgen:-D
wabby Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Se det Jeg må snart bestille min M5 fanger for andre gang. Den overlevde 3 uker. Faen ta BMW for å lage ræva svingradius på E39.
Citrus Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Ingen her som har erfaringer fra Spax Justerbart senkesett? Etter mye fram og tilbake trur jeg at det blir spax på meg. Men har ikke helt bestemt meg enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå