Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å svare på, var ett skille i 1987.. Kommer helt annpå om det er til Motronic tenningssystem, eller JE-tronic, som du har..

Skrevet

To pre-facelift hjerner kan byttes om hverandre ( generelt sett) Så det går ann å prøve. Jeg har en M20B20 prefacelift, L-Jetronic styring ECU liggende, om det skulle bli behov for å sende den bortover. Kan sendes med posten mot at trådstarter betaler frakt. ; ) Så er bare å prøve ivei! (Kan desverre ikke bidra med å frakte den bort til deg)

Men som svensken (nå er jeg vel litt vel overflatisk her) sier, så er det ikke ofte styreenheten krangler, men heller andre komponenter. Feilsøk på LMM og gasspjeld sensor ; ) Tips! ; ) Kan måle mes multimeter, Haynes boka f.eks er da kjekk, ellers har nok din lokale BMW forhandler dataene over hvordan og hva slags resultater du skal få. Jeg husker ikke i farten.

Skrevet

det og låne bort en hjerne er det dummete en gjør for hvis motoren di har brent hjernen din så kan det mye henne at motoren brenner den du låner å. og da sitter den persjonen såm lånte deg denne hjernen med en brent hjerne og det er ikke bra..... men nok om det...... jeg har hatt så å si samme problem. tennings feil te tusen.

Skrevet

jeg har en ekstra du kan få låne til 85 mod.

men hørtes ut som samme problemet jeg har med mion, og der er luftmengdemåleren gåen...

kjøpte ny av en her inne som også var gåen, og fikk en som var gåen...

så det er nok et vanlig problem.

kan måles med multimeter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...