kalleberg Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 noen i næreheten av Horten som har en det er mulig å låne for å finne ut om det er den som er gåen? har ikke lyst til å betale 15 høvdinger for en ny, bare for å finne ut om det virkelig er den.....
Fekzen Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Kolla så att inte lödningarna har spruckit i ditt DME-relä. Det kan vara ett rimligt fel om du inte har någon gnista... Annars går det ju även att hitta begangade ECU billigt om du inte lyckas låna en. För någon 5oo.- osv brukar det finnas i sverige iallafall. Mvh A
kalleberg Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 jeg har gnist, men bilen drar ikke skikkelig når jeg gir gass...
kalleberg Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 det er ikke jeg som ser på bilen, det er en på jobben til moren min han har holdt på lenge nå, og han sier at jeg mest sannsynlig må bytte hjernen.. så, det hadde vært fint å ha en annen hjerne å putte i bare for å sjekke om det er det...
Hauso Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 sjekk på www.blocket.se svenskenes verson av finn.no. mye rart der inne! utrolig hva de svenskene har:P verdt et forsøk!
Fekzen Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Sen kan du även hitta på: www.autopower.se http://www.pure-pf.com/phpBB2/index.php Men det kan lika bra vara fel på din LMM eller lambdasond. Detta kan du, om du har tur, upptäcka genom att testa att dra ur LMM först och sen prova köra, om det blir npgon skillnad, sedan gör du samma sak med lambdasond, kopplar ur den. För om dessa är trasiga så att dem skickar helt fel signaler, så kan sådana fel uppstå. Mvh Adde
Lex-Talionis Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Hjerne får du tak i rundt på hoggerier da, koed har vel sikkert noe liggende også.. Eller legg ut en tråd inne her, så er det garantert noen som har til en 500 lapp
Eksos Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Jeg har hjerne til E30 320i 1986 iallefall Fekzen, det er ikke lambda på den motoren.. PM eller 95229165 dersom du er interessert, kan vere litt vanskelig å få tak i meg mellom 8-16, har ikke dekning på jobb.. Har forøvrig LMM også..
Azeton Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Å du skal ha 2000kr for den? Har hjerne under ønsket kjøpt. Og folk har hjerne i flust, men 2000kr er litt vel mye
kalleberg Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Skrevet Desember 22, 2008 Fint at flere har, men jeg skulle gjerne LÅNT en for å finne ut om det virkelig er det, så jeg ikke bare kaster bort penger..
Spiritus Sancti Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Jeg har hjerne til 1987 320 du kan få for en kebab. Bor i Larvik.
Fekzen Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Eksos> Juste, det har du rätt i, de var väl 88 eller liknande som lambdan kom på 320... Jag tror dock inte det är styrboxen det är fel på endå, är inte så vanligt, är mkt vanligare att andra grejer felar innan styrboxen börjar bråka. Men är ju skönt att testa byta mot en som man vet fungerar, för då vet man ju säkert. Mvh A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå