Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen i næreheten av Horten som har en det er mulig å låne for å finne ut om det er den som er gåen?

har ikke lyst til å betale 15 høvdinger for en ny, bare for å finne ut om det virkelig er den.....

Skrevet

Kolla så att inte lödningarna har spruckit i ditt DME-relä. Det kan vara ett rimligt fel om du inte har någon gnista...

Annars går det ju även att hitta begangade ECU billigt om du inte lyckas låna en. För någon 5oo.- osv brukar det finnas i sverige iallafall.

Mvh

A

Skrevet

det er ikke jeg som ser på bilen, det er en på jobben til moren min ;)

han har holdt på lenge nå, og han sier at jeg mest sannsynlig må bytte hjernen.. så, det hadde vært fint å ha en annen hjerne å putte i bare for å sjekke om det er det...

Skrevet

Sen kan du även hitta på:

www.autopower.se

http://www.pure-pf.com/phpBB2/index.php

Men det kan lika bra vara fel på din LMM eller lambdasond. Detta kan du, om du har tur, upptäcka genom att testa att dra ur LMM först och sen prova köra, om det blir npgon skillnad, sedan gör du samma sak med lambdasond, kopplar ur den.

För om dessa är trasiga så att dem skickar helt fel signaler, så kan sådana fel uppstå.

Mvh

Adde

Skrevet

Jeg har hjerne til E30 320i 1986 iallefall :)

Fekzen, det er ikke lambda på den motoren..

PM eller 95229165 dersom du er interessert, kan vere litt vanskelig å få tak i meg mellom 8-16, har ikke dekning på jobb..

Har forøvrig LMM også..

Skrevet

Eksos> Juste, det har du rätt i, de var väl 88 eller liknande som lambdan kom på 320...

Jag tror dock inte det är styrboxen det är fel på endå, är inte så vanligt, är mkt vanligare att andra grejer felar innan styrboxen börjar bråka. Men är ju skönt att testa byta mot en som man vet fungerar, för då vet man ju säkert.

Mvh

A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...