Silver87 Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 ingen som har vert borti det samme?
Silver87 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 etter filter og oljeskift og 12 timer stillestående, så merket jeg litt forskjell, ble litt bedre, kassa gjekk mindre tid i N når den slurer, og gikk rask i D når jeg satte den i gear. Men kjentest ut som ting ble som vanlig igjen etter 3 4 mil med kjøring..... så plukker vel ut magnetventilene og renser dem før jeg evt. kjøper nye, som koster 4500, og er siste ting jeg kan gjør før kassa må delest i tusen biter............
Silver87 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 skiftet termostat igårkveld, til 92C, fordi bilen har hatt for dårlig normaltemp. merket at kassa fungerte like dårlig som da jeg hentet bilen, etter jeg skiftet termostat. Startet bilen idagtilig og kjørte en tur i sentrum og merket at kassa fungerte JÆ... bra! kickdown fungerte som en drøm og fikk en utrolig akksellerasjon. MEN etter bilen hadde hatt normaltemp i ca 2min, fungerte kassa like sugent som tidligere. Any idea???!! blir litt f.....
Silver87 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 Sendte rats.no melding, og fikk til svar at det var et kjent problem med de fleste kasser, enkelt å fikse men kassa må ned og overhalest. Spurte etter hvilke deler han siktet til, men måtte ringe mandag sa han. Noen her på forumet som vet hvilke deler det er snakk om?
Silver87 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 slår ikke feil det der, kassa funker skikkelig bare før motoren når vanlig arbeidstemp.
E36Cab1 Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Lavt moduleringstrykk kan også gi lignende symptom...
Silver87 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 lavt trykk når bilen blir varm du tenker på?
Silver87 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 avåtil når jeg slår av tenningen så kommer Getriebe ett eller annet getriebeanleichtn....
Silver87 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 men kun ved varm motor. men kassa funker på alle gear..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå