Rayman Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Skrevet Februar 26, 2009 Skikkelig grom maskin dette! Er det EBB som har lagt plenumet eller du? Takk for de Nei, de kjøpte jeg for en tid tilbake er en dude fra sverige som har laga det.
Rayman Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 Jeg har eit spørsmål til dere kloke hoder her skal i gang med og bestille inn bensinsystem og lurer da på noe, jeg skal bruke Aeromotive A1000 bensinpumpe som leverer 3-bar bensintrykk. Dysene jeg skal bruke leverer 630cc ved 3-bar og synest det blir litt i det minste laget, dysene tåler bensintrykk opp til 4.8-bar og leverer da opp til 900cc, tenkte da og justere opp trykket til 4-bar med en BTR. Kan jeg gjøre det slik som på tegningen her? er tankegangen min rett? Må jeg ha en ekstra bensintrykk regulator etter fualrailen?
E36Cab1 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Ta bort Y leddet,sett tilførselen rett på railen og bruk den justerbare BTR'n etter railen. Må ikkje bruke BTR før railen!
Rayman Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 Ta bort Y leddet,sett tilførselen rett på railen og bruk den justerbare BTR'n etter railen. Må ikkje bruke BTR før railen! Ja, er full klar over at jeg kan gjøre det sånt! Men løser ikke problemet mitt forde! Er jo en grunn til at det er 2 innganger og en utgang på BTR så kan like godt bruke de... Edit: Eller får du opp trykket om du setter BTR etter railen fordeom? Dont make sense in my head da men..
E36Cab1 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 En BTR er jo berekna for å stå på returen og strupe denne for å opprettholde korrekt trykk i railen,så må jo stå på returen. Kan vel bare blokkere den eine inngangen.
ZhilleN Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Dette ser veldig bra ut! Litt OT, åssen gjør du det med sideskjørta? Hva gjør du da?.. Skal ha m3 sidekskjørt sjøl, har en 320i Coupe, skjønner ikke åssen jeg skal få på m3 sideskjørta. Takker for svar!
Rayman Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 Hyggelig og høre De me sideskjørta er jeg ikke sikker selv har ikke montert m skjørt før, men kan jo ikke være så veldig vanskelig siden det har vert greid før Det følger jo med klips og greier så er vel bare rett fram tenker jeg.
Rayman Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Var og henta en komplett M3 bakaksling her i stavanger en dag, kjøpte den av Eirik Viste her på forumet. Den så jo veldig bra ut og skulle bare ha rulla 136.000km, men nå har jeg skrudd den i atomer og skal leverest inn til sandblåsing. Har også lagt inn en bestilling sjå koed på alt av nye foringer og powerflex. Skifter også til nye hjulagre med det samme så jeg slipper og stesse med de på lenge.
jacooob Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 litt ot her om de er ok..passer ikke de oljeadapteret på m42 318is? har skru på toppen..er ikke å få tak i sant..?
Rayman Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 litt ot her om de er ok..passer ikke de oljeadapteret på m42 318is? har skru på toppen..er ikke å få tak i sant..? Jeg ser det er samme delenr på lokket på motorene så da skal de jo passe om hverandre da.. Er en fin løsning til ekstern olekjøler og utak til turbo.
Azeton Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Hvilken lakk brukte du på motordelene? Mye måtte du ut for den oppgraderingsgreia til oljepumpa?
Rayman Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Hvilken lakk brukte du på motordelene? Mye måtte du ut for den oppgraderingsgreia til oljepumpa? Har brukt vanlig acryl lakk på motordelene. Dingsen til oljepumpa kjøpte jeg hos VAC http://store.nexternal.com/shared/Store ... otors&All=
Sunspec Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 For et flott prosjekt! driver med akkurat samma greia selv EBB har gjort en kjempejobb med toppen. Tror dette blir kjempebra Det var en ting jeg måtte legge fingern på: Jeg så at mutterne ikke har fult tak på gjengene? du skal ikke skru studsene helt ned, men la det være ca 1,5 gjenge over muttertoppen
Rayman Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 For et flott prosjekt! driver med akkurat samma greia selv EBB har gjort en kjempejobb med toppen. Tror dette blir kjempebra Det var en ting jeg måtte legge fingern på: Jeg så at mutterne ikke har fult tak på gjengene? du skal ikke skru studsene helt ned, men la det være ca 1,5 gjenge over muttertoppen Takker for det Hvilken motor er du det bygger på da? Ang studsene: er det toppboltene eller veiv du mener? Det er EBB så har skudd i sammen bunndelen så regner jo med det er blitt gjort rett. Toppboltene er ikke stramma til enda..
Sunspec Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 For et flott prosjekt! driver med akkurat samma greia selv EBB har gjort en kjempejobb med toppen. Tror dette blir kjempebra Det var en ting jeg måtte legge fingern på: Jeg så at mutterne ikke har fult tak på gjengene? du skal ikke skru studsene helt ned, men la det være ca 1,5 gjenge over muttertoppen Takker for det Hvilken motor er du det bygger på da? Ang studsene: er det toppboltene eller veiv du mener? Det er EBB så har skudd i sammen bunndelen så regner jo med det er blitt gjort rett. Toppboltene er ikke stramma til enda.. Bygger nesten kliss lik motor som deg. Stroket M50 med B28 veiv. JE stempler, Pauter råder, M3 spjell osv. Tenkte på veivboltene. Regner med EBB vet hva han gjør, men det skader ikke å sjekke (billig forsikring ). Kunne ha vært grei sendt meg PM med priser på arbeidet EBB har gjort? Vurderer sterkt å sende deler til han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå