bcrazy Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Hvor mye vil det være å hente på og montere 3-1 grenrør på en m52b20? Slik som dette her fra koed f.eks?
opt Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Det kommer an på hva du gjør med resten av eksosen. Med det grenrøret og dobbelt 2" hele veien bak og uten katalysator vil du hvertfall få grom lyd. Får ikke noe særlig mer hk(kanskje 5-10) men opplevelsen og responsen vil bli bedre.
Dirty Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Det kommer an på hva du gjør med resten av eksosen.Med det grenrøret og dobbelt 2" hele veien bak og uten katalysator vil du hvertfall få grom lyd. Får ikke noe særlig mer hk(kanskje 5-10) men opplevelsen og responsen vil bli bedre. ikke på en b20 sikkert 2 -3 HK
opt Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Det kommer an på hva du gjør med resten av eksosen.Med det grenrøret og dobbelt 2" hele veien bak og uten katalysator vil du hvertfall få grom lyd. Får ikke noe særlig mer hk(kanskje 5-10) men opplevelsen og responsen vil bli bedre. ikke på en b20 sikkert 2 -3 HK På b25 får man 11hk i følge Supersprint, man må jo få halvparten på en b20, trimmingsgraden er jo ca den samme. I tillegg vil overgangen fra 1 til 2 rør hele veien utgjøre litt, noe det ikke gjør på en b25 som har det org. Men uansett er det lyden man merker det best på
bcrazy Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 ok, er ikke så optatt av fet lyd egentlig. Vil ikke at det skal bråke noe særlig, er på en måte kommet over det stadiet Det jeg ønsker er mere bunndrag.
opt Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 ok, er ikke så optatt av fet lyd egentlig. Vil ikke at det skal bråke noe særlig, er på en måte kommet over det stadiet Det jeg ønsker er mere bunndrag. Da vil jeg påstå at grenrør er bortkastede penger for din del. Kompressor eller større motor er løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå