kaihore Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Har diverse som skal bort, alt går på bud. Bilens karosserideler er Lagunagrùn. -Stikkakslinger -Mellomaksling -Trekk bagasjeromm, sider og bunn -Midtkonsoll Uten midtarmlene -El takluke (komplett) -Dører -Spindler -Venstre baklykt orginal -Div intriørdeler sikkert mere jeg har glemt å nevne, barre å spørr:) Holder til i Volda-Ørsta, ca en time sør for Ålesund, men sender avgårde det meste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 bilder? hva vil du ha bilder av? det meste ligger godt komprimert inni en garasje, så tar fremm og tar bilder av det som er intresangt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 ingen som trenger noe orginalt e36 deler? 1500kr inkl. frakt for el takluke motor, takluka og bryterpanel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
denzow Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 coupe\sedan osv? hvilken type e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 coupe\sedan osv? hvilken type e36 sedan, 91mod 318i, farge lagunagrùn, gått 256`, Felger/dekk er solgt. motor/gir er solgt, front er knust, karosseri er ødlagt, har ett par dører, interiør, alt av deksel innvendig, lister og diverse utvendig, spindler og bærebruer, trekk bagasjeromm, bensinlokk, takluke, abs sentral. det var det meste, men det er bare å spørr, så svarer jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LodeRunner Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Hvilken farge er det på dørtrekk? Manuell eller elektrisk vindusheis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekko Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Har du taktrekk ? eventuelt hvem farge osv ? bilde ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Hvilken farge er det på dørtrekk? Manuell eller elektrisk vindusheis? grå og sorte;) manuell vindusheis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Har du taktrekk ? eventuelt hvem farge osv ? bilde ? =) desverre, det trodde jeg ingen kom til å spørr etter, så jeg rev det sundt da jeg skulle ha ned takluken:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå