krofarn Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Hei jeg har en godt bevart 1993 modell e30 touring 316i. Den har ingen skader hvis vi ser bort i fra at det er dugg i venstre tåkelys. Bilen er 100% orginal og har ikke noe rust. Jeg har lyst til å oppgradere den litt. har ikke så mye ideer og har i alle fall ikke noen ide om hva det koster. Derfor har jeg en liten ønskeliste om hva jeg trenger og er åpen for at folk skal komme med forslag til hva jeg kan kjøpe hos dem. Min liste: -is leppe - venstre tåkelys - LMM slange - PLUS det dere synes jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Hei Tenkte jeg skulle tipse om at Rovderacing her på forumet har ei løde full av e30 deler... send han en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Hvite blinklys stemmer jeg for at du skaffer deg, stussa også litt på at bilen ikke har "touring sideskjørt" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 17' Alpina felger! Hvite blinklys, som sagt over. Får vi bilde av bakenden, alltid noe og gjøre om på der også.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå