S.Bjørkås Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 tenkte å sette på ett nytt eksos anlegg på min 328 som får fram det hærlige rekke 6 svevet.noen som har noe å anbefale ? Skal bytte fangere til mtech. men er usikker på hvilken jeg skal velge. syns m3 fangeren ser veldig fin ut men vet ikke helt om denne blir for overkill. vet ikke hvor mye denne bygger ned i forhold til den vanlige. noen som har bilder av disse 2 forskjellige på sedan? synspunkter hadde vært fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Eisenmann eksos, strøken lyd uten og være for voldsom da en del potter kan bli slitsome på lange turer samt at den har ett utseende som ikke blir feil på BMW. Hadde Borla på E36 325'en jeg hadde, rå lyd og flott utseende på den også, men den i kombinasjon med autolat ble ekstremt slitsomt på lange turer da den buldret og var høylytt på lave turtall med dyp rumling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 hvor kan jeg kjøpe den? jeg kjører mye kr.sand -oslo så fint å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 dovendyr skrev: hvor kan jeg kjøpe den? jeg kjører mye kr.sand -oslo så fint å høre. Hør med Ellingsen B. her inne, han skaffer billigere enn schmiedmann.no som vel er hovedimportør i norge. Schmiedmann.no skal ha ca 6300 så vil tro Bjørn klarer under 6000. Send ham en PM og spør hva han skaffer for om det er aktuelt Det er i allefall potter i beste kvalitet som er verdt kronasjene http://www.bimmers.no/profile.php?mode= ... file&u=187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Ville gått for scorpion e.l hvis du vil ha hissig lyd, men blir kanskje litt slitsomt på langtur. Eisenmann blir aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå