rolfi Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 De fleste av de amerikanerene er det laget så seriøst syyykt mange av. Noen tusen fra eller til har så lite å si. Det er her i landet de er skjeldne. Men det er synd allikevel, hadde ikke sagt nei til noen av de, om de hadde vært i god stand
Galro Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Selv her i landet er ikke slike amerikanere spessielt sjeldne. Skandinavia er for øvrig et av verdens mest amerika-glade områder - bilene altså. Så selv om det er synd at klassiske amerikanske biler råtner, synes jeg det er mye verre at andre, sjeldnere biler gjør det her i Europa.
bingo Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 han har en bmw også, synd med alle di bilene som fremdeles kunne vært på veien!
oddis Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Det er helt forjævelig. Kunne ikke sagt meg mer enig. Det er oppriktig trist å se et slikt syn. Dette er også en av de syke tingene i vår matrialistiske verden, nemlig at det finnes tusenvis av mennesker som ønsker mange slike biler, mens andre bare lar de råtne. Hvis noen av dere vet hvor mye det koster å ta inn en gammel bil fra USA så skjønner dere nok hva jeg mener. I Norge koster en brukt amcar latterlig mye, selv om den er fra 2. verdenskrig tider. I USA gir de simpelten F i mange av dem. Vi lever i en syk verden, det skal være sikkert.
///MoePower Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Hadde vært intressant å vite hvor mange av disse bilene som faktisk er tjuvgods, for det kan jeg tenke meg det også finnes blant alle disse.
jolly Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Skrevet Desember 21, 2008 Søkte litt på "cardumps" og "bilkirkegårder" på google. Finnes en del av de , som ikke er så langt i fra oss faktisk.
oddis Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Er sånne bilkirkegårder i Norge også, bare i noen hundre tusen ganger mindre i skala. Ligger en omfattende tråd på Bilforumet.no sin veteran avdeling.
Stalin Skrevet Desember 22, 2008 Skrevet Desember 22, 2008 Hadde vært intressant å vite hvor mange av disse bilene som faktisk er tjuvgods, for det kan jeg tenke meg det også finnes blant alle disse. eg vedder på at 90% av de sjeldene og eksklisive bilene som ligger her er tjuvegods eller forsikrings svindel ------- eg har en Far som er fra New York og han sier at det er helt vanvittig kor mangen forsikrings triks det var på 70tallet der enkelte ungdommer kjøpte seg en splitter ny muscle car og hadde den i noen uker og så dumpet de dem i en skog og fikk forsikrings penger tilbake men har også blitt fortalt at før vrakpanten kom til norge var det mangen sånne plasser her i norge og, iogmed at det kostet penger og vrake en bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå