Bmw 523iat Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Har mista nøkkelen til min e39, låste bilen med alarmen på og alle reservenøkkeler er uten fjernkontroll til alarmen. Mitt spørsmål: Kan jeg bruke en av de originale nøkkelene til å åpne bilen selv om alarm er på? Noen muligheter til å kople av alarm med strøm til batteri osv? Mvh Bentein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 tror det ikke skal være no problem å låse opp bilen med nøkkelen nei. har låst min med fjernkont. å låst den opp v hjelp av nøkkelhullet. men for å være sikker, kanskje noen kan bekrefte dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Dette står forklart i brukermanualen til bilen om hvordan man skal gå fram ved å ikke kunne ha mulighet til å deaktivere alarmen uten fjernkontrollen. Kan beskrive det nærmere senere om du ikke har brukermanualen framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 hadde vært fint om du kunne sendt en pm med info, har brukermanualen i bilen... Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Bare lås opp bilen med den nøkkelen du har ,set deg inn (alarmen uler)og sett på tenning alarmen skrur seg da av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 ja, er bare å låse opp! ute å sjekka nå, men alarmen gikk ikke på bilen min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Takker for fantastisk folk her på forumet og raske svar! Kjører nå rundt igjen med gliset! alarmen gikk ikke på min heller. Mvh Bentein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå