sonic Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Peeeen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Rått med angel eyes på e39 i mørket der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Pen Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Finfin bil! Er den sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 takk for det folkens ja, syns det ble bra med de nye led AE'ene nei, har en mørk blå farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 har fått sota bakrutene i kveld av en kompis tok ut rutene for å få gjort det sikkelig! er brukt 35% film, av bra kvalitet .. blir å ta framrutene i morgen, blir litt mer stil over det da her er noen bilder, flere kommer da framrutene og en vask er tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Kjempepen E39, gratulerer så mye! Selv om du satser på å holde den original utvendig, burde du etter min mening med tid og stunder vurdere å koste på deg en M5 front og noen M dørlister - det hever bilens utseende betraktelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 takk for det ja, får se hva jeg gjør. er pent med m-plast, men er noe de fleste velger.. men kan godt henne det blir det på meg også, får se til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtechnic Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 kongebil! har akkurat samme baklyktene:) hadde gjort seg med en M fanger og M hekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 fint Ble bra me sotinga, ikke for mørkt Ka film brukte dere ? har prøvd å sote en gang før men de kom inn luft veldig fort...brukte dere noe på kanten ? Som neglelakk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 kongebil! har akkurat samme baklyktene:) hadde gjort seg med en M fanger og M hekk gjør seg med de baklyktene ja ja, hadde gjort seg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 fint Ble bra me sotinga, ikke for mørkt Ka film brukte dere ? har prøvd å sote en gang før men de kom inn luft veldig fort...brukte dere noe på kanten ? Som neglelakk ? takk for det 35% er passe! blir vel enda bedre da framrutene får film også trur den heter sun guard.. ja, er vel ikke så lett å få til de første gangene, men hjelper nok på med en bra film blir heller ikke så ripete som de billigfilmene blir bruker kun å file rundt på kanten ruta, får da en fin kant han har sota en del ruter, men har ikke hatt problemer med at det har løstnet noen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Herlig bil! Kliss lik som min i fargene både innvendig og utvendig. Bortsett fra at min er faclift..Skryte skryte.. Satt som ett skudd de felgene. Hvilke dim kjører du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Herlig bil! Kliss lik som min i fargene både innvendig og utvendig.Bortsett fra at min er faclift..Skryte skryte.. Satt som ett skudd de felgene. Hvilke dim kjører du på? hehe, ja litt skryting ska til ja, er egentlig ei fin farge ikke sett så mange med den men! ac schnitzer felgene mener du? der kjøre jeg på 225/45/17" , brett nok det for vinter dekk, iallefall her jeg bor sommer har jeg 235/40/18" og 265/35/18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 takk for det 35% er passe! blir vel enda bedre da framrutene får film også trur den heter sun guard.. ja, er vel ikke så lett å få til de første gangene, men hjelper nok på med en bra film blir heller ikke så ripete som de billigfilmene blir bruker kun å file rundt på kanten ruta, får da en fin kant han har sota en del ruter, men har ikke hatt problemer med at det har løstnet noen gang Hehe, var det jeg tenkte. Kjøpte en billig film, 130kr tror jeg betalte Ble bra ingen bobler eller noe, bare at den løsna igjen liksom. Billige greier, tok og kasta hele driten. Bli sikkert bra når du soter framme også ja, mye % du skal ha framme da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå