Fliid Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 At folk ikke går lei av og bygge om E30'r til M3... Og atpåtil ikke ordentlig... Joda, M3 breddingen er fin den.. Snedig, blir ikke like ivrig når jeg ser en strøken ombygging/original E30 M3 som når jeg ser en strøken E30 med smale fangere samt strøkent karosseri rett igjennom (Man ser liksom alt av skavanker ved en original E30 da man ikke har noe plastikk til å skjule ) .. Jeg må være skrullete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Er vel heller at han ville ha den sånn, at han ikke har c stolpe osv fra e30 m3. Blir aldri lei av den råeste bilen som noen gang er laga vettu. Attpåtil er det gøy og bygge opp bilen selv. Plastik til å skjule? Fangere osv da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Javisst er det gøy og bygge opp bilen selv, men jeg for min del foretrekker en "standarD" E30 med godt med gamp. : ) Vær sin smak. Plastikk til å skjule event skavanker var myntet på "store" fangere ja ; ) hehe Trenger ikke en debatt om det, da det er mine meninger og det er vel grunnen til at. f.eks du bygger om til m3, mens jeg bygger opp standard. ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Javisst er det gøy og bygge opp bilen selv, men jeg for min del foretrekker en "standarD" E30 med godt med gamp. : ) Vær sin smak. Plastikk til å skjule event skavanker var myntet på "store" fangere ja ; ) hehe Trenger ikke en debatt om det, da det er mine meninger og det er vel grunnen til at. f.eks du bygger om til m3, mens jeg bygger opp standard. ; ) Hehe, jaja, ikke ment "sånn"! En DØNN strøken standard e30 er faen så rått det også ja! Hvis du leser en av mine poster et eller annet sted her på forumet står det at jeg vil bygge en "vanlig" e30 selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 hehe : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Det er så sinnsykt rått med en feit diesel stuss på bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Var jo sweet den E30 der men syntes den kunne ha vært litt lavere bak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Smaken er som baken Ikke heelt fan av de baklyktene, og syns ikke CH kler E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Må si meg enig i det med baklytene, mye penere pre.facelift lyktene Men ellers så var det jo en kjempe rå bil da Ikke mindre tøft når den har en villmink av en motor heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå