Gå til innhold

Meget fin e30!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

At folk ikke går lei av og bygge om E30'r til M3... Og atpåtil ikke ordentlig... Joda, M3 breddingen er fin den..

Snedig, blir ikke like ivrig når jeg ser en strøken ombygging/original E30 M3 som når jeg ser en strøken E30 med smale fangere samt strøkent karosseri rett igjennom (Man ser liksom alt av skavanker ved en original E30 da man ikke har noe plastikk til å skjule ) .. Jeg må være skrullete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst er det gøy og bygge opp bilen selv, men jeg for min del foretrekker en "standarD" E30 med godt med gamp. : ) Vær sin smak.

Plastikk til å skjule event skavanker var myntet på "store" fangere ja ; ) hehe

Trenger ikke en debatt om det, da det er mine meninger og det er vel grunnen til at. f.eks du bygger om til m3, mens jeg bygger opp standard. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst er det gøy og bygge opp bilen selv, men jeg for min del foretrekker en "standarD" E30 med godt med gamp. : ) Vær sin smak.

Plastikk til å skjule event skavanker var myntet på "store" fangere ja ; ) hehe

Trenger ikke en debatt om det, da det er mine meninger og det er vel grunnen til at. f.eks du bygger om til m3, mens jeg bygger opp standard. ; )

Hehe, jaja, ikke ment "sånn"!

En DØNN strøken standard e30 er faen så rått det også ja! Hvis du leser en av mine poster et eller annet sted her på forumet står det at jeg vil bygge en "vanlig" e30 selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...