øystein andre Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 har sliti med en kaklelyd har en tråd om det en eller anna plass her inne, men lager en ny en nå Første jeg sjekka var rådebank, men det var det ikke.. åpnet toppdeksele i dag, å startet bilen, rusa den å kaklelyden var borte, hva kan lage denne lyden da ? det hørest ut som en diesel motor over 3000 omd med deksele montert.. m20b20 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 har kakke lyd jeg og men det er vifta som kakker hoss meg tror den er skeiv eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Spixi, lager havari. øystein andre; Var kaklelyden helt vekk med toppdeksel fjernet? inspiser da lokket for uregelmessigheter på underside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 den kommer på ca 3000 omd med deksele på .. når det var av så kom det litt på over 5000 omd, men så høyt er det igrunn skjelden att denne bilen blir dratt, så forresten ikke noe merker i toppdeksel så jeg er forvirra :S merka att de klemmene som står på over vippearmene att noen var løseå andre satt blegg fast, kan det være noe med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå