Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjører rundt med sånn Høy skjærende lyd i høyre framhjul... Det kommer og går... Det kommer selvsagt når jeg kjører i byen... Så alle snur seg og gir meg de mest fasinerende blikk.... Hvordan blir jeg kvitt denne høye lyden?

P.S har prøvd å ta hjulet av og på igjen, men det er der enda...

Skrevet

har samma syka på min :evil:

viss det er en høy intens hyling??

kommer små stein mellom skiva og varmedeksle :?

kan det høres at det kan være det ?

Skrevet

dyrt?

stein(ene) detter som regel utigjen selv, men du kan dytte nederes på varmeskolde, fra skiva å inn mot bilen. da detter små steina ut :)

noen andre me e39 som har dette problemet?

Skrevet

Ja dyrt... da sikta jeg til mister hylle... Ja det er høy hyling... Overdøver radioen :-s Ja vet den detter ut igjen da:-S Den har bare vært der LITT for lenge... Hele høst og vinter... Kommer når jeg kjører sakte eller i kø.. Det varierer litt... Som sagt så tok jeg av hjulet uten å høre et tilfredstillende dunk i fra en liten stein...

Søking er slit :wink: .... Skal gjøre det neste gang ;)

Skrevet

hehe har hatt det samme problemet flere ganger......sist jeg hadde det bråkte det sånn at jeg og sikkert alle andre som hørte det trodde bilen skulle falle fra hverandre - sist gang forsvant ikke den steinen av seg selv så måtte av med felg for fysisk fjerning.....rart hvor mye lyd en liten stein kan lage gitt

Skrevet

Det er gleden ved og ha e39 dette.

Jævlig irriterende.

Til våren så skal bremseskjold modifiseres her i hvertfall.

Bilen høres jo ut som ett jævla vrak hver gang den plukker med seg en ny stein i samlingen.

Skrevet

Sliter akkurat med det samme ja... Sitter en stein i høyre framhjul, men gidder ikke å gjøre noe med det nå i julestresset, satser på den faller ut innen ett par dager, evt blir slipt bort.!

Skrevet

søstera mi har overtatt min gamle 97 mod 520ia e39. ho kom med gaver med en relativt skjærende lyd på tunet idag ja hehe. husker det skjedde hele tiden da eg hadde den. har ikke skjedd enda med min nåverende bil...bank i bordet hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...