øystein andre Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 nesten helt sikkert utgangen til spilleren som har fått seg en støyt er ikke nødvendigvis dyrt å fikse skjedd med ett par spillere jeg har hatt, fikla litt med phonokablene å kortslutta dem så er det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 hei. har våre borti dynamo støy maaaange ganger. d siste var att d er spillerens fono(signal) utgang som har smeltet kontakten mellom kabelen og prtintplaten. er du flink får du loddet dette. du kan prøve med kabel direkte fra spilleren å bak til forsterkeren. uten og legge den ilag med noen andre kabler. mn har ikke hatt det problemet ennå. eg har og byttet forsterker en gang. det var i min egen bmw e34 525ixt. så d kan skyldes spiller. eller forsterker. som sakt så må du nesten få prøft å få lånt deg en spiller. eller forsterker. og eventuelt en direkte kabel. btw så skal signal kabelen ikke ligge ner pluss eller minus kabler. håper du får løst dette probleme mvh Tom-Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå