thagen2 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 da har jeg vist bestilt meg m lister til sidene når jeg monterer de på bilen, er det vanskelig og få de av hele igjen? en del av bilen skal lakkes etterhvert og da må jeg jo ha de av igjen.
marararius Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Ikke noe problem å få de av igjen Bare å ta de av det...
thagen2 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 ok. så de er ikke sånn som bøyer seg når en tar av da. klarer nok ikke vente med å sette de på til jeg har lakkert den men hvis det går greit og ta de av igjen hele. er det jo ikke noe problem.
marararius Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Nei sidelistene er jo solide de Hatt mine av fler ganger, og vasket på baksiden liksom.. Ikke ødelagt noen klips heller!
thagen2 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 ok det er godt og høre. gleder meg til å få de på. gjør så utrolig mye for utsende på bilen har foresten sett litt på bilen din. var utrolig pen og gjennomført
marararius Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 De listene gjør mye på utseende ja Takk for det.. Blir gøy å se hvordan det går med din bil også
thagen2 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 ja håper jo det skal bli bra da første jeg må skaffe meg nå er tåkelys! ser litt dumt ut uten når en har m3 fanger.
thagen2 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 i dag er det endelig mildvær ute. +7 grader så da har jeg vaska sommerfelgene skikkelig. og har tatt ut alt av bagasjen. her skal alt vakes og poleres til og med reservehjulet får en skikkelig omgang med såpevann og dekkglans. er jo viktig at alt er strøkent når en løfter opp teppe og glaner ned der reservehjulet ligger he he. ser også ut som det blir orginale m3 skjørt på meg nå hvis jeg er heldig da mangler bare fangeren bak men gidder ikke stresse med den før til sommeren. til uka skal jeg høre litt priser på lakking på forskjellige steder. greit og være tidlig ute med det! og folkens er bare komme med ris og ros og forslag til hva jeg kan utbedre på bilen
marararius Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Da må du legge ut nye bilder etter vask da, så skal jeg komme med ris/ros!
thagen2 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 Da må du legge ut nye bilder etter vask da, så skal jeg komme med ris/ros! skal ta bilder til helga. er mørkt ute når jeg kommer hjem fra jobb om dagen.
thagen2 Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 da har endelig m listene kommet så da blir det montering og nye bilder av bilen til helga. de listene gjør jo så utrolig mye for utsende på bilen. de orginale er skikkelig stygge. så skal bli godt å få bytta de
thagen2 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 da har jeg fått montert m listene så legger ut et par bilder av hvordan det blei.
Simen! Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Pen bil Ikke verst felger heller! Få på en m-diffuser, grøftelys kankje? kankje en bakrutesenker så er du der
thagen2 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Pen bil Ikke verst felger heller! Få på en m-diffuser, grøftelys kankje? kankje en bakrutesenker så er du der takk for det er jo bare vinterfelgene, men de er helt greie. tåkelys er det første jeg skal bestille. diffusor kommer det også. bakrutesenker er jeg litt i tvil om jeg vil ha på.
Simen! Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Det blir bra vettu Du må nok ha en bakrutesenker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå