Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg vist bestilt meg m lister til sidene :D når jeg monterer de på bilen, er det vanskelig og få de av hele igjen? en del av bilen skal lakkes etterhvert og da må jeg jo ha de av igjen.

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ok. så de er ikke sånn som bøyer seg når en tar av da. klarer nok ikke vente med å sette de på til jeg har lakkert den :D men hvis det går greit og ta de av igjen hele. er det jo ikke noe problem.

Skrevet

ok det er godt og høre. gleder meg til å få de på. gjør så utrolig mye for utsende på bilen :D

har foresten sett litt på bilen din. var utrolig pen og gjennomført :)

Skrevet

i dag er det endelig mildvær ute. +7 grader :D så da har jeg vaska sommerfelgene skikkelig. og har tatt ut alt av bagasjen. her skal alt vakes og poleres :D til og med reservehjulet får en skikkelig omgang med såpevann og dekkglans. er jo viktig at alt er strøkent når en løfter opp teppe og glaner ned der reservehjulet ligger he he. ser også ut som det blir orginale m3 skjørt på meg nå hvis jeg er heldig :D da mangler bare fangeren bak men gidder ikke stresse med den før til sommeren.

til uka skal jeg høre litt priser på lakking på forskjellige steder. greit og være tidlig ute med det!

og folkens er bare komme med ris og ros og forslag til hva jeg kan utbedre på bilen :)

Skrevet
Da må du legge ut nye bilder etter vask da, så skal jeg komme med ris/ros! :D

skal ta bilder til helga. er mørkt ute når jeg kommer hjem fra jobb om dagen.

Skrevet

da har endelig m listene kommet :D så da blir det montering og nye bilder av bilen til helga. de listene gjør jo så utrolig mye for utsende på bilen. de orginale er skikkelig stygge. så skal bli godt å få bytta de :)

Skrevet
Pen bil :wink: Ikke verst felger heller! Få på en m-diffuser, grøftelys kankje? kankje en bakrutesenker så er du der :wink:

takk for det :) er jo bare vinterfelgene, men de er helt greie. tåkelys er det første jeg skal bestille. diffusor kommer det også. bakrutesenker er jeg litt i tvil om jeg vil ha på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...