Gå til innhold

slettes!

thagen2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal bestille meg nye spredere til m3 fangeren. har lyst på slike med mørkt glass. noen her som veit hvor det lønner seg og bestille, og som har grei pris på dette?

Dritrå bil. Ikke mye feil der må jeg si. :-)

Kjøpte sprederne mine på Gs. Svart innsats med linser. De har mange typer der og ganske grei pris også.

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33951.jpg

litt mørk film på disse, så blir det nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bestille meg nye spredere til m3 fangeren. har lyst på slike med mørkt glass. noen her som veit hvor det lønner seg og bestille, og som har grei pris på dette?

Dritrå bil. Ikke mye feil der må jeg si. :-)

Kjøpte sprederne mine på Gs. Svart innsats med linser. De har mange typer der og ganske grei pris også.

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33951.jpg

litt mørk film på disse, så blir det nok bra.

takk for det :D er jo ganske anonym i forhold til 99% av andre her inne. men skal nok bli bra etterhvert.

da får jeg sjekke litt på gs. takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant et par bilder til av bilen fra første gang jeg hadde den. så da slenger jeg ut de også :D

bmwmotor.jpg

P4170343.jpg

P4170342.jpg

P4170341.jpg

og et siste av interiøret. og ja det er automat. men blir mauell etterhvert.

bmwint.jpg

regner med at jeg får bygd om til manuell neste vinter. beste hadde jo vært og fått tak i en komplett 325i og bygd om til det. driver og leiter litt etter en passende delebil til dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent utgangspunkt for litt modding :D Men hvorfor er folk så allergisk mot automat? Det er jo herlig og avslappende å kjøre...

er godt og kjøre automat. eneste er at det blir litt kjedlig i lengden da :( men er ikke det første jeg skal bytte på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...