thagen2 Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 tråden kan slettes!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Hvilken fanger er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 den så nå fin ut før du solgte den, håper den er like fin nå da, å ikke kjørt ihel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Mener å ha sett en helt lik bil som denne i Skien/Telemark. Kan dette stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Hvilken fanger er det der? er litt modda orginal fanger med en leppe jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 den så nå fin ut før du solgte den, håper den er like fin nå da, å ikke kjørt ihel? ja den var fin. har angret mye på at jeg solgte den. så blir digg og få den tilbake den er like bra nå. er jentekjørt nå, så den er pent kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Mener å ha sett en helt lik bil som denne i Skien/Telemark.Kan dette stemme? kan vel hende du har sett den der. men hu som jeg har kjøpt av bor ved tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 skal bestille meg nye spredere til m3 fangeren. har lyst på slike med mørkt glass. noen her som veit hvor det lønner seg og bestille, og som har grei pris på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giraja Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 skal bestille meg nye spredere til m3 fangeren. har lyst på slike med mørkt glass. noen her som veit hvor det lønner seg og bestille, og som har grei pris på dette? Dritrå bil. Ikke mye feil der må jeg si. Kjøpte sprederne mine på Gs. Svart innsats med linser. De har mange typer der og ganske grei pris også. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33951.jpg litt mørk film på disse, så blir det nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 skal bestille meg nye spredere til m3 fangeren. har lyst på slike med mørkt glass. noen her som veit hvor det lønner seg og bestille, og som har grei pris på dette? Dritrå bil. Ikke mye feil der må jeg si. Kjøpte sprederne mine på Gs. Svart innsats med linser. De har mange typer der og ganske grei pris også. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33951.jpg litt mørk film på disse, så blir det nok bra. takk for det er jo ganske anonym i forhold til 99% av andre her inne. men skal nok bli bra etterhvert. da får jeg sjekke litt på gs. takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 fant et par bilder til av bilen fra første gang jeg hadde den. så da slenger jeg ut de også og et siste av interiøret. og ja det er automat. men blir mauell etterhvert. regner med at jeg får bygd om til manuell neste vinter. beste hadde jo vært og fått tak i en komplett 325i og bygd om til det. driver og leiter litt etter en passende delebil til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Pent utgangspunkt for litt modding Men hvorfor er folk så allergisk mot automat? Det er jo herlig og avslappende å kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Pent utgangspunkt for litt modding Men hvorfor er folk så allergisk mot automat? Det er jo herlig og avslappende å kjøre... er godt og kjøre automat. eneste er at det blir litt kjedlig i lengden da men er ikke det første jeg skal bytte på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Ser ut som et strøken og bra utgangspunkt dette her! håper streamer'n i frontruta skal vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giraja Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Er enig i at det er deilig med automat. Kjører ca 11 mil hver dag med min og da er det greit å bare gasse må jeg si. =) Men en 2,5 liter og manuell kasse er ikke dumt heller. Er jo en utrolig morsom bil å leke seg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå