Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da har jeg fått bestilt meg:

- tåkelys (ser helt teit ut uten :( )

- deksel til dørhandtak høyre side

- nye klips til dørtrekka

- nye tona blinklys til framskjermene

til fredag skal jeg hente meg orginalt sportsratt til bilen :D hater det bussrattet jeg har nå he he. har for lite peng og bruke på bilen om dagen desverre. bruker litt for mye på bruksbilen også. må jo se grei ut den også.

men e jo ikke noe hast da jeg ikke skal bruke den før til sommeren.

er vel ingen som har en m3 diffusor de kunne tenke seg og selge til meg??

Skrevet

Høres bra ut de planene :) Vet hvordan det er, går fort litt for mye penger til bil.. Hehe.. Må bestille litt til min etterhvert også, men skal ikke ha den på veien før til sommeren igjen, så har god tid :)

Skrevet
Høres bra ut de planene :) Vet hvordan det er, går fort litt for mye penger til bil.. Hehe.. Må bestille litt til min etterhvert også, men skal ikke ha den på veien før til sommeren igjen, så har god tid :)

ja håper det skal bli bra etterhvert. vanskelig å la være og bestille deler når en sitter og glor på nettet :) din kan det jo ikke være så mye å gjøre på? den er jo allerede utrolig pen :D

Skrevet

ja er jo alltid litt å gjøre med bilene. men er bare kos det :) har selv lyst på justerbart senkesett. til og med bruksbilen min har det så da må jo nesten jeg kjøpe det til bmwen også :D

Skrevet

da blei det handla inn litt småtteri til bilen i dag :D

- m-tech ll ratt i skinn

- kenwood dvd spiller

- soundstream 4 kanals forsterker

- dynamat xtreme lyddempingsplater

har i tillegg kjøpt skikkelige trippelskjerma phonokabler fra xelent, 3stk. og 50mm strøm og jordingskabel fra soundstream.

har ikke planer om noe voldsomt annlegg men litt må en jo ha :)

Skrevet
Ja den ser pen ut den der da! :)

Åmot ser jeg.. En 2 timers kjøretur unna bare det.. Regner med jeg får se denne på ett Bimmers treff i drammen eller noe? :D

jo takk for det :) blir vel noe bimmers treff kanskje. hadde vært morsomt å sett en del av bilene her på forumet i real life :)

Skrevet

tar og legger ut noen bilder av ting jeg har skaffa til bilen jeg.

m-tech ll rattet

DSC00951.jpg

4 kanals forsterkeren

DSC00957.jpg

dvd spilleren

DSC00958.jpg

ikke store updaten, men legger det ut for å holde litt liv i tråden :D

Skrevet
Bra du kom frem til det :)

he he ja hadde momo ratt i den første gangen jeg hadde bilen. var greit det men ser mye cleanere ut med m rattet. vil jo ha mest mulig orginal look på bilen med kun m-technic deler.

Skrevet
ja det så jo bra ut det :D hmm får gå litt i tenkeboksen. vil ha bilen clean uten for mye greier liksom. vurderer også en e46 m3 leppe på kofferten. den er jo ganske anonym. men er utrolig pent syntes jeg :)

nå skal det sies at mararaius sin gt-vinge er litt for tjukk ;-) hehe...

men det passer kanksje de tjukke sedanene? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...