Gå til innhold

bmw e30 m3 dtm turbo


THORSEN MOTORSPORT
 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...
Hvor store er de coiloversene du skal bruke da? Du har jo kappet bort nesten hele rammevangen... Jeg trengte bare å la veggen "gå flush" me rammevangen så va det nok klaring til mine fjærer.

Veldig tøft det diff opphenget ditt :)

Skal ha plass til hjul veit du:)tviler på du får på hjulene dine med coiloversene på??er vel 10,5 dei du har??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noke sånt du sku ha frode ? Desse e vel i stål då..Men står dei ska gå klar me 18"

http://www.vacmotorsports.com/catalog/bmw---e30-m3-sport-evolution-front-fenders--wings.htm

Nei dei eg skal ha er nåk kun laga i kevlar tenke eg.kun til dtm.med store hjul.tenkte kansje det er nåken som har snoka opp nåke på eit utenlands forum eller nåke.veit det er ein svenske som har eit sett med sånne sjermer.eg har laga mine store nåk så det er ingen krise,men hadde vert kjekt og hatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flott ut alt her :) Men de justeringene på bakstillingen er noe piss. Man får ikke justert nok for det første, og logisk nok, så lager man spenn på bærearmen. Mye bedre å henge det i uniball, men det koster jo en del mere penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på att her kan eg justere nåk.har laga det sånn att eg kunn kan juster mindre både spissing og camber.for mye spissing har den garantert no så lav som den er.og for mykje camber har eg og.det gjenstår og se:)det ut gjør veldig mykje når eg virir på:)uniballs hadde klart vert bedre,men det kommer ved ein seinere annledning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...