Gjest Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Skal til våler ja. Har så mye dekk liggende som må dø=)
THORSEN MOTORSPORT Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 hehe ja da skal vel ikkje by på store problem:)?eg skal kjøre ein del på heil slics i år.prøva på litt rundetider og
m335 Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 rått! hvor mye rekner du med å få i bilen? hvis det er raimond som mapper,så tenker eg dei holder på nå. han skulle jaffal ta ein bmw,før han tar min nå i veka
THORSEN MOTORSPORT Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Fått bremset motor med det nye oppsettet? hei har ikkje det endo.venter på ein mellom aksling fra uni kardag.bytta ut til ein heil aksling.rekna med den komme iløp av denna veko.pluss at eg skal montere ei ekstra 044 pumpe.krever 30% mer med e85:)
THORSEN MOTORSPORT Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 rått! hvor mye rekner du med å få i bilen?hvis det er raimond som mapper,så tenker eg dei holder på nå. han skulle jaffal ta ein bmw,før han tar min nå i veka heisann:)rekna med vi bremser i starten av neste veke.kor mykje efekt håpe du på??
m335 Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 rått! hvor mye rekner du med å få i bilen?hvis det er raimond som mapper,så tenker eg dei holder på nå. han skulle jaffal ta ein bmw,før han tar min nå i veka heisann:)rekna med vi bremser i starten av neste veke.kor mykje efekt håpe du på?? okey:) vi tar min bil på onsdag... den har vore bremset til 300 på hjula.før 3mm toppakning å ny eksos. så lenge eg havner over det,så er det greit nok. er tross alt ein arbeidsbil
SSM Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 rått! hvor mye rekner du med å få i bilen?hvis det er raimond som mapper,så tenker eg dei holder på nå. han skulle jaffal ta ein bmw,før han tar min nå i veka heisann:)rekna med vi bremser i starten av neste veke.kor mykje efekt håpe du på?? okey:) vi tar min bil på onsdag... den har vore bremset til 300 på hjula.før 3mm toppakning å ny eksos. så lenge eg havner over det,så er det greit nok. er tross alt ein arbeidsbil Må til med kammer, grenrør, dyser, carbon boks og datasprut jeg da! heheh!
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 vurderer salg av bbs felgene som står på bilen.har eit sett med 8,5#17 et10.og eit sett med 8.5#18 et10. begge settene er til salgs eventuelt.med eller uten dekk.står sliks på 17 hjulene(dei vil eg helst ha sjøl)18 hjulene står det heilt nye marangoni.begge settene er nylakerte heilt likt
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 ein rettelse 17"hjulene er 8 brede
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 hei.nei eg skal bremse så snart bilen e klar.helgen er planen
m335 Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 okey.. så akslingen er kommet da. pass dere for raimond sin bestevenn(onkel blå)haha
e30 tic Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 okey.. så akslingen er kommet da.pass dere for raimond sin bestevenn(onkel blå)haha du som har sølv e30 touring m335? er det den som har vert for salg for ikke så lenge siden, med haltech sprut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå