Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til sammenlignig så har vi nett bremset to audi motorer i dyno med gt35 ar82.og dei gir fra 700 til 750 i motoren.det og e jo ein turbo som ikkje egentlig skal klare så mykje.så du henter mer effekt med e85 ja :)kor mange % er eg ikkje sikker på

Skrevet

thorsen har helt rett. mer hesta på e85 det er bevist..

blei vannvittig bra denne bilen. husker da jeg hadde den. svart og kjedelig:)

Skrevet

En dynapac er streng. PÅ stort sett alle org bmwer blir det 30% driverkstap på dynapak. Er ikke mere en 250 hjul hk i e46m3 feks. Så dette er reele tall. e85 gjør underverk.

Skrevet

At alle sier E85 er kjempe greier er jo ikke innteresant, det var jo ikke lenge siden stort sett alle her på forumet sa at vanos var drit og at det gikk ikke an å få til på en turbo motor får det hadde samtligge lest på PPF.

Nei eg spør eg, du seie du har henta ut 16.5% (med 12.5% tap) en hva turboen er oppgitt til å flowe til. Eg har alldri benka en bil på E85 så eg vett ikkje. Vis det er tillfelle at du har 569rwhp, kan du da begrunne hvorfor? etter mitt håve er lamda 1= lamda 1. Det eg trur (rein spekulasjon) er at du kan ha høyere komp, tenning etc som vil gi en annen kurve, men ikke nødvendigvis høyere? MEEEN alikevell gir ikke turbon mer luft vis du sjønner? Hvor er det hestene kommer fra når det gjelder E85?

Skrevet

Berre lurte på om du hadde ei forklaring på hvorfor en får effektøkning med E85, men vis du ikke vet det så må jeg nok lete andre plasser ja.... Krangle fant er jeg ikke, men det går da an å spørre!!!

Skrevet

E85 har bankefasthet på 104 oktan, dvs. at den komprimeres mer enn vanlig 95, som igjen gjør at du får mer forbrenning på kortere tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...